Reklama

Znany producent słodyczy pod ostrzałem. Kontrowersyjna walka z otyłością

Światowy producent słodyczy Mondelez naraził się na ogień krytyki swoim nowym sposobem na walkę z otyłością. Produktów w opakowaniach ma być mniej, a cena pozostanie ta sama.

Aktualizacja: 17.07.2020 13:52 Publikacja: 17.07.2020 13:10

Znany producent słodyczy pod ostrzałem. Kontrowersyjna walka z otyłością

Foto: Bloomberg

ala

Jak poinformował Mondelez, zmiana dotyczy słodyczy sprzedawanych pod należącą do grupy brytyjską marką Cadbury. W opakowaniach takich znanych na Wyspach produktów, jak Crunchie, Twirl, Dairy Milk czy Wispa, ma zostać obniżona liczba kalorii, czyli słodyczy de facto będzie mniej, z kolei cena towaru nie ulegnie zmianie.

Czytaj także: IKEA pokazuje roślinne klopsiki. Niebawem będą w Polsce 

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Pozew żony Henryka Kani blokuje spłatę 880 mln zł długów. Czeka 583 wierzycieli
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama