Reklama
Rozwiń

Nowe trunki pod marką Finlandia

Firma Brown-Forman, właściciel marki Finlandia staje do walki o zyski z tzw. wódek smakowych. Przypada na nie już niemal jedna piąta polskiego rynku wódki.

Publikacja: 10.02.2015 08:48

Nowe trunki pod marką Finlandia

Foto: materiały prasowe

- Od jakiegoś czasu obserwujemy, że Polacy chętnie sięgają po produkty o obniżonej zawartości alkoholu, zwłaszcza te charakteryzujące się ciekawymi, orzeźwiającymi smakami. Równocześnie trendowi temu towarzyszy stały wzrost zainteresowania produktami z segmentu premium – mówi Małgorzata Infeld, senior brand manager wódki Finlandia.

Obserwacje te, jak mówi, skłoniły firmę Brown – Forman do wprowadzenia na polski rynek marki Finlandia Frost.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Przemysł spożywczy
GIS wycofał piwo znanego polskiego producenta. Butelki mogą wybuchnąć
Przemysł spożywczy
Rośnie apetyt na małą czarną. Ile wart jest rynek kawy w Polsce?
Przemysł spożywczy
Kryzys żywnościowy ogarnia Rosję. Załamanie produkcji, bankructwa przetwórni
Przemysł spożywczy
Młodzi Polacy nie wylewają za kołnierz
Przemysł spożywczy
Unilever daje długie gwarancje zatrudnienia załodze. To ewenement