Nowe trunki pod marką Finlandia

Firma Brown-Forman, właściciel marki Finlandia staje do walki o zyski z tzw. wódek smakowych. Przypada na nie już niemal jedna piąta polskiego rynku wódki.

Publikacja: 10.02.2015 08:48

Nowe trunki pod marką Finlandia

Foto: materiały prasowe

- Od jakiegoś czasu obserwujemy, że Polacy chętnie sięgają po produkty o obniżonej zawartości alkoholu, zwłaszcza te charakteryzujące się ciekawymi, orzeźwiającymi smakami. Równocześnie trendowi temu towarzyszy stały wzrost zainteresowania produktami z segmentu premium – mówi Małgorzata Infeld, senior brand manager wódki Finlandia.

Obserwacje te, jak mówi, skłoniły firmę Brown – Forman do wprowadzenia na polski rynek marki Finlandia Frost.

Pozostało 81% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Przemysł spożywczy
Czeczen właścicielem aktywów Danone w Rosji. Jest odznaczony „Orderem Kadyrowa”
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Przemysł spożywczy
Masło rekordowo drogie. Indeks światowych cen żywności najwyżej od kwietnia 2023 r.
Przemysł spożywczy
Święta, święta i… do kosza. Wyrzucamy 1,6 kg świątecznego jedzenia na osobę
Przemysł spożywczy
Coca-Cola wycofuje się z własnych obietnic. Nie będzie mocnego odwrotu od plastiku
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Przemysł spożywczy
Carlsberg znika z Rosji. Aktywa kupuje judoka, dobry znajomy Putina