Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 20.04.2015 11:44 Publikacja: 20.04.2015 11:36
Foto: materiały prasowe
Marka pojawiła się na rynku we wrześniu 2013 roku i dziś obecna jest w ponad 120 lokalach, głównie w Warszawie. Początkowo sprzedawana była wyłącznie z beczek, a od września ubiegłego roku dostępna jest również w butelkach. Dzięki temu Dzikiemu Polskiemu Cydrowi udało się wejść także do specjalistycznych sklepów z alkoholami niszowymi.
- W związku z dużym zainteresowaniem naszą marką na terenie całej Polski, które przejawia się w licznych zapytaniach i pozytywnych opiniach konsumentów o produkcie, planujemy do końca roku być już we wszystkich województwach w kraju – mówi Kamil Mazuruk, przedstawiciel marki Dzik Polski Cydr. - Wierzę, że dzięki temu pozostaniemy cydrem numer jeden na rynku HoReCa (hotele, restauracja, catering – red.).
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W pierwszym półroczu oficjalna produkcja alkoholu w Rosji zmniejszyła się o ponad 16 proc. a samej wódki o ponad...
Producent Nutelli – koncern Ferrero Group – kupuje amerykańskiego producenta popularnych płatków śniadaniowych W...
Polacy szukają sposobów na ograniczenie wydatków. Już trzech na czterech stara się oszczędzać na żywności, a pon...
W sobotę, 5 lipca, wejdą w życie nowe chińskie cła na brandy importowaną z Unii Europejskiej. W ostatniej chwili...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
Główny Inspektorat Sanitarny podjął decyzję o wycofaniu z obrotu wielu rodzajów piwa smakowego polskiej firmy Al...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas