Reklama

Dziki Polski Cydr w coraz większej liczbie lokali

Dzik Polski Cydr wykorzystuje modę na lekki jabłkowy alkohol. Do końca 2015 roku chce być w ponad 400 lokalach.

Aktualizacja: 20.04.2015 11:44 Publikacja: 20.04.2015 11:36

Dziki Polski Cydr w coraz większej liczbie lokali

Foto: materiały prasowe

Marka pojawiła się na rynku we wrześniu 2013 roku i dziś obecna jest w ponad 120 lokalach, głównie w Warszawie. Początkowo sprzedawana była wyłącznie z beczek, a od września ubiegłego roku dostępna jest również w butelkach. Dzięki temu Dzikiemu Polskiemu Cydrowi udało się wejść także do specjalistycznych sklepów z alkoholami niszowymi.

- W związku z dużym zainteresowaniem naszą marką na terenie całej Polski, które przejawia się w licznych zapytaniach i pozytywnych opiniach konsumentów o produkcie, planujemy do końca roku być już we wszystkich województwach w kraju – mówi Kamil Mazuruk, przedstawiciel marki Dzik Polski Cydr. - Wierzę, że dzięki temu pozostaniemy cydrem numer jeden na rynku HoReCa (hotele, restauracja, catering – red.).

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Przemysł spożywczy
Rosja produkuje coraz mniej wódki, ale Rosjanie piją więcej
Przemysł spożywczy
Właściciel Nutelli kupuje amerykańskiego producenta płatków śniadaniowych
Przemysł spożywczy
Drożyzna i chęć ratowania żywności pcha nas po zakupy z przeceny. „To już nie wstyd”
Przemysł spożywczy
Chiny oszczędzają głównych producentów koniaku w UE. Zwolnią ich z ceł
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Przemysł spożywczy
GIS wycofał piwo znanego polskiego producenta. Butelki mogą wybuchnąć
Reklama
Reklama