Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 06.11.2020 12:02 Publikacja: 06.11.2020 11:21
Foto: Adobe Stock
Nowa linia jedzenia dla zwierząt to odpowiedź na nowy trend. Konsumenci poszukują bardziej ekologicznej lub wolnej od alergenów diety dla swoich zwierząt. Nestle postanowiło podobnie jak mniejsze marki m.in. Yora i Green Petfood's InsectDog, także stworzyć jedzenie, które będzie nie tylko pożywne, ale także ekologiczne.
„Obserwujemy rosnący popyt na zróżnicowane źródła białka do produkcji karmy dla zwierząt domowych" - powiedział Reuterowi Bernard Meunier, szef firmy Purina w Europie.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Wartość kawy sprzedanej w sklepach sięga już 7,7 mld zł rocznie, co oznacza wzrost o 700 mln zł w zaledwie dwa l...
To nie „wroga propaganda”, tylko oficjalne dane Moskwy: w Rosji rozpędza się kryzys żywnościowy. Załamała się pr...
Wśród najmłodszych dorosłych, czyli osób w wieku 18-25 lat, jedynie mniej niż co piąty wcale nie pije alkoholu....
Unilever zagwarantował załodze działu lodów (34 marki, m.in. Algida, Magnum, Wall's) w Europie i Wielkiej Brytan...
Lubiana przez klientów Starbucksa tradycja podawania przy ladzie własnego imienia, które zostaje następnie zapis...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas