Reklama
Rozwiń
Reklama

Nestle testuje nowe jedzenie dla zwierząt. Dodaje białko z insektów

Marka Nestle Purina wprowadza na rynek linię karmy dla zwierząt domowych zawierającą w składzie białko pochodzące z owadów. Firma postanowiła przetestować bardziej przyjazne dla środowiska źródła pozyskiwania białka.

Aktualizacja: 06.11.2020 12:02 Publikacja: 06.11.2020 11:21

Nestle testuje nowe jedzenie dla zwierząt. Dodaje białko z insektów

Foto: Adobe Stock

ula

Nowa linia jedzenia dla zwierząt to odpowiedź na nowy trend. Konsumenci poszukują bardziej ekologicznej lub wolnej od alergenów diety dla swoich zwierząt. Nestle postanowiło podobnie jak mniejsze marki m.in. Yora i Green Petfood's InsectDog, także stworzyć jedzenie, które będzie nie tylko pożywne, ale także ekologiczne.

„Obserwujemy rosnący popyt na zróżnicowane źródła białka do produkcji karmy dla zwierząt domowych" - powiedział Reuterowi Bernard Meunier, szef firmy Purina w Europie.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama