Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 14.06.2024 06:13 Publikacja: 14.06.2024 04:30
Foto: Adobe Stock
To, po co konsumenci sięgną najchętniej, nie jest zaskoczeniem: słone przekąski chce kupić 66 proc., a piwo 45 proc. Polaków – wynika z badania Grupy Blix i NielsenIQ, którego wyniki „Rzeczpospolita” poznała jako pierwsza. Z okazji meczów 36 proc. badanych planuje zakup napojów bezalkoholowych, a co czwarty chce sięgnąć np. po wędliny czy dania gotowe.
– Konsumenci wybrali kategorie „przyjemnościowe”. Nie mamy porównania z innymi badaniami, ponieważ ich wcześniej razem nie realizowaliśmy. Ale patrząc na te segmenty i występujące w nich marki, możemy spokojnie powiedzieć, że są to „kategorie kibica” – mówi Magda Tragasz-Serwatka z NielsenIQ.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Sprzedaż większości kategorii trunków, w tym piwa, wódek spada, a coraz więcej konsumentów sięga po ich bezalkoh...
Holenderski producent piwa Heineken poinformował, że reorganizacja jego siedziby głównej w Amsterdamie wpłynie n...
Nazwy „stek, kotlet, kiełbasa, burger, hamburger” będą zarezerwowane dla produktów z mięsa. Jest też nowa defini...
Ludzie muszą ograniczyć jedzenie mięsa i cukru o połowę i jeść dwa razy więcej owoców i warzyw – przekonują auto...
Zakaz reklamy alkoholu w Polsce to w praktyce koniec legalnych kampanii piwa – branża ostrzega, że 187 mln zł bu...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas