Reklama
Rozwiń
Reklama

W Polsce miliony płyną z automatów

Napoje i żywność z urządzeń vendingowych zyskują na popularności. Nie brakuje firm chcący na tym zarobić.

Aktualizacja: 07.02.2016 10:32 Publikacja: 07.02.2016 10:00

Napoje i żywność z urządzeń vendingowych zyskują na popularności

Napoje i żywność z urządzeń vendingowych zyskują na popularności

Foto: 123RF

Od 410 mln do 470 mln zł, według różnych szacunków, wynosi już wartość rynku vendingowego w Polsce. Natomiast w najbliższych latach ma szanse zwiększać się o ok. 5 proc. - nie wykluczają przedstawiciele branży.

Powód? W Polsce jedna maszyna vendingowa przypada na 900 osób. Natomiast średnia dla Europy Zachodniej wynosi 150 osób na jedno urządzenie, a z kolei w Japonii to tylko 25 osób.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Reklama
Reklama