Reklama

Heineken rośnie, a Carlsberg liczy straty

Dwie największe firmy piwowarskie w Europie zanotowały skrajnie różne wyniki za 2015 r. Zwycięsko w obliczu nowych wyzwań na rynku wyszedł Heineken.

Publikacja: 10.02.2016 13:18

Holenderskie przedsiębiorstwo piwowarskie, że wartość dywidendy na akcję firmy urośnie z 1,10 euro w ubiegłym roku do 1,30 euro. Zysk netto za rok 2015 wyniósł 1,89 mld euro. Firma oczekuje dalszych wzrostów w bieżącym roku, pomimo niesprzyjających warunków na światowych rynkach.

- Choć spodziewamy się, że niestabilne warunki na rynkach wschodzących oraz presja deflacyjna utrzymają się w 2016 r., to jesteśmy pewni, że nasza sprzedaż i zyski ponownie urosną – komentuje dyrektor generalny i prezes Heinekena, Jean-Francois van Boxmeer.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Przemysł spożywczy
Rosja produkuje coraz mniej wódki, ale Rosjanie piją więcej
Przemysł spożywczy
Właściciel Nutelli kupuje amerykańskiego producenta płatków śniadaniowych
Przemysł spożywczy
Drożyzna i chęć ratowania żywności pcha nas po zakupy z przeceny. „To już nie wstyd”
Przemysł spożywczy
Chiny oszczędzają głównych producentów koniaku w UE. Zwolnią ich z ceł
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Przemysł spożywczy
GIS wycofał piwo znanego polskiego producenta. Butelki mogą wybuchnąć
Reklama
Reklama