Aktualizacja: 05.05.2025 17:21 Publikacja: 22.03.2023 10:23
Foto: Adobe Stock
W przeszukaniach uczestniczyli też przedstawiciele urzędów konkurencji danego kraju. Komunikat ogłoszony w Brukseli nie wymienił nazw innych marek poza Red Bullem ani nazw krajów. Austriacka firma potwierdziła to w komunikacie przekazanym agencjom prasowym APA i DPA, nie ujawniła żadnych szczegółów, wyraziła jedynie chęć współpracy i pracy z Komisją Europejską nad wszystkimi sprawami, które jej dotyczą — podała Europa Press.
Pion konkurencji z Brukseli obawia się, że austriacka firma naruszyła unijne przepisy antykartelowe, które zakazują firmom uzgadniania cen z konkurentami i innych działań ograniczających handel. Bruksela sprawdza też, czy ta firma nie naruszyła unijnych przepisów o nadużywaniu dominującej pozycji na rynku.
Zbiory kawy w Brazylii w tegorocznej i w przyszłej kampanii 2025/26 zmaleją o 3-6,4 proc z powodu suszy — wynika...
Kraje afrykańskie będą musiały wydać miliardy dolarów na nowe plantacje oraz systemy nawadniające. Dlatego ceny...
Amerykańska firma, przejęta przez Kreml i objęta kontrolą państwa, będzie wykorzystywana do dostarczania żywnośc...
Cła Trumpa i spadki wydatków konsumenckich to wyzwania dla branży, zwłaszcza mocnych alkoholi. Dlatego wciąż szu...
Ceny ryżu w Japonii wciąż rosną. Rząd od miesięcy usiłuje zapanować nad drożyzną uwalniając rezerwy strategiczne...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas