Reklama
Rozwiń
Reklama

Ceny w McDonald's znów rosną. Burgery nie na każdą kieszeń

Sieć McDonald's po raz kolejny podniosła ceny swoich popularnych kanapek. Dopiero co klienci oburzali się na cenę sezonowego Burgera Drwala, a teraz trzeba będzie więcej zapłacić za klasycznego cheeseburgera.

Publikacja: 24.02.2023 12:23

Ceny w McDonald's znów rosną. Burgery nie na każdą kieszeń

Foto: Bloomberg

ala

Skończyły się czasy tanich restauracji fast food. Inflacja dociera także do sieci McDonald's, która po raz kolejny w ostatnim czasie podniosła ceny. Już wcześniej coraz więcej klientów z powodu drożyzny rezygnowało z zestawów McDonald's i wybierało pojedyncze kanapki, by nie przepłacić. Teraz jednak i one zaczęły znacząco drożeć.

Po potężnym wzroście cen sezonowego Burgera Drwala, który kosztował w tym roku w wersji klasycznej aż 23,90 zł, w porównaniu z 17,40 zł rok wcześniej, przyszła pora na cheeseburgera. Cena popularnej kanapki z serem sięgnęła już 6,90 zł. Jak przypomina Business Insider Polska, jeszcze niedawno było to 6,50 zł, a 20 lat temu burger ten kosztował jedyne… 3,10 zł, a w promocji nawet mniej niż 2 zł.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Załamanie eksportu z Sinciangu: chiński koncentrat zalega w magazynach
Przemysł spożywczy
Pozew żony Henryka Kani blokuje spłatę 880 mln zł długów. Czeka 583 wierzycieli
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Opinie Ekonomiczne
USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama