Nestle wchodzi na chiński rynek z roślinnym mięsem

Szwajcarski koncern Nestle rozpoczyna sprzedaż w Chinach swojego zamiennika mięsa. Marka Harvest Gourmet zadebiutuje w sklepie internetowym na platformie Alibaba.

Publikacja: 10.12.2020 15:20

Nestle wchodzi na chiński rynek z roślinnym mięsem

Foto: Bloomberg

ula

Szwajcarski gigant branży spożywczej poinformował, że pod tą marką w Chinach będzie sprzedawał hamburgery, kiełbaski, klopsiki i mięso mielone, a także dania specjalnie przygotowane na chiński rynek: wegańskie wersje kurczaka gongbao, klopsiki z mielonego mięsa oraz boczek.

W Chinach, podobnie jak na całym świecie, rośnie popularność wegańskiego mięsa - zarówno ze względów ekologicznych jak i zdrowotnych.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Przemysł spożywczy
W tym i w przyszłym roku mniej kawy z Brazylii
Przemysł spożywczy
Kakao będzie drożeć jeszcze latami. Miliardowe inwestycje nie zwrócą się szybko
Przemysł spożywczy
Amerykańska firma ma nakarmić rosyjskie wojsko. Kreml skonfiskował ją za rzekome przekręty
Przemysł spożywczy
Eksport szansą dla producentów mocnych alkoholi
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Przemysł spożywczy
Kryzys ryżowy: Japonia uwalnia rezerwy strategiczne najważniejszego produktu żywnościowego