Reklama
Rozwiń

Nestle wchodzi na chiński rynek z roślinnym mięsem

Szwajcarski koncern Nestle rozpoczyna sprzedaż w Chinach swojego zamiennika mięsa. Marka Harvest Gourmet zadebiutuje w sklepie internetowym na platformie Alibaba.

Publikacja: 10.12.2020 15:20

Nestle wchodzi na chiński rynek z roślinnym mięsem

Foto: Bloomberg

ula

Szwajcarski gigant branży spożywczej poinformował, że pod tą marką w Chinach będzie sprzedawał hamburgery, kiełbaski, klopsiki i mięso mielone, a także dania specjalnie przygotowane na chiński rynek: wegańskie wersje kurczaka gongbao, klopsiki z mielonego mięsa oraz boczek.

W Chinach, podobnie jak na całym świecie, rośnie popularność wegańskiego mięsa - zarówno ze względów ekologicznych jak i zdrowotnych.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Przemysł spożywczy
Drożyzna i chęć ratowania żywności pcha nas po zakupy z przeceny. „To już nie wstyd”
Przemysł spożywczy
Chiny oszczędzają głównych producentów koniaku w UE. Zwolnią ich z ceł
Przemysł spożywczy
GIS wycofał piwo znanego polskiego producenta. Butelki mogą wybuchnąć
Przemysł spożywczy
Rośnie apetyt na małą czarną. Ile wart jest rynek kawy w Polsce?
Przemysł spożywczy
Kryzys żywnościowy ogarnia Rosję. Załamanie produkcji, bankructwa przetwórni