Reklama

Nestle wchodzi na chiński rynek z roślinnym mięsem

Szwajcarski koncern Nestle rozpoczyna sprzedaż w Chinach swojego zamiennika mięsa. Marka Harvest Gourmet zadebiutuje w sklepie internetowym na platformie Alibaba.

Publikacja: 10.12.2020 15:20

Nestle wchodzi na chiński rynek z roślinnym mięsem

Foto: Bloomberg

ula

Szwajcarski gigant branży spożywczej poinformował, że pod tą marką w Chinach będzie sprzedawał hamburgery, kiełbaski, klopsiki i mięso mielone, a także dania specjalnie przygotowane na chiński rynek: wegańskie wersje kurczaka gongbao, klopsiki z mielonego mięsa oraz boczek.

W Chinach, podobnie jak na całym świecie, rośnie popularność wegańskiego mięsa - zarówno ze względów ekologicznych jak i zdrowotnych.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Przemysł spożywczy
USA nałożyły na Brazylię 50-proc. cła. Kawa zamiast do Stanów pojedzie do Chin
Przemysł spożywczy
Niemieckie browary w kryzysie. Niemcy piją coraz mniej piwa
Przemysł spożywczy
TikTok wypromował kolejny produkt spożywczy. Producenci nie nadążają z produkcją
Przemysł spożywczy
Coca-Cola potwierdziła słowa Donalda Trumpa. Szykuje nowe produkty
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Przemysł spożywczy
Producenci mięsa w Polsce mają wiele kłopotów. Ale stoi przed nimi ważna szansa
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama