Reklama
Rozwiń
Reklama

Nestle wchodzi na chiński rynek z roślinnym mięsem

Szwajcarski koncern Nestle rozpoczyna sprzedaż w Chinach swojego zamiennika mięsa. Marka Harvest Gourmet zadebiutuje w sklepie internetowym na platformie Alibaba.

Publikacja: 10.12.2020 15:20

Nestle wchodzi na chiński rynek z roślinnym mięsem

Foto: Bloomberg

ula

Szwajcarski gigant branży spożywczej poinformował, że pod tą marką w Chinach będzie sprzedawał hamburgery, kiełbaski, klopsiki i mięso mielone, a także dania specjalnie przygotowane na chiński rynek: wegańskie wersje kurczaka gongbao, klopsiki z mielonego mięsa oraz boczek.

W Chinach, podobnie jak na całym świecie, rośnie popularność wegańskiego mięsa - zarówno ze względów ekologicznych jak i zdrowotnych.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Reklama
Reklama