Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 15.07.2025 02:05 Publikacja: 05.12.2022 16:10
Foto: Adobe Stock
Rynek szybkiego jedzenia w Polsce ma szansę znacząco się zmienić w 2023 roku z powodu pojawienia się nowego gracza. Tym nowym graczem zamierza być sieć Popeyes Louisiana Kitchen, która poprzez spółkę zależną Restaurant Brands działa w 30 krajach świata i ma 3800 lokali. Polską siedzibę firma umieściła we Wrocławiu i stamtąd zamierza kontrolować ekspansję na rynkach Polski i Czech. Szefem marketingu został, jak informuje Portal Spożywczy, Jakub Aleksandrowicz, który zarządzał przez ostatnie 6 lat marketingiem mało znanej sieci Pasibus.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W pierwszym półroczu oficjalna produkcja alkoholu w Rosji zmniejszyła się o ponad 16 proc. a samej wódki o ponad...
Producent Nutelli – koncern Ferrero Group – kupuje amerykańskiego producenta popularnych płatków śniadaniowych W...
Polacy szukają sposobów na ograniczenie wydatków. Już trzech na czterech stara się oszczędzać na żywności, a pon...
W sobotę, 5 lipca, wejdą w życie nowe chińskie cła na brandy importowaną z Unii Europejskiej. W ostatniej chwili...
Główny Inspektorat Sanitarny podjął decyzję o wycofaniu z obrotu wielu rodzajów piwa smakowego polskiej firmy Al...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas