Gigant fastfood wkroczy do Polski. McDonald’s i KFC mają się czego bać?

Nieznana w Polsce, ale słynna w USA sieć Popeyes ma w 2023 roku pojawić się w Polsce.

Publikacja: 05.12.2022 16:10

Gigant fastfood wkroczy do Polski. McDonald’s i KFC mają się czego bać?

Foto: Adobe Stock

Rynek szybkiego jedzenia w Polsce ma szansę znacząco się zmienić w 2023 roku z powodu pojawienia się nowego gracza. Tym nowym graczem zamierza być sieć Popeyes Louisiana Kitchen, która poprzez spółkę zależną Restaurant Brands działa w 30 krajach świata i ma 3800 lokali. Polską siedzibę firma umieściła we Wrocławiu i stamtąd zamierza kontrolować ekspansję na rynkach Polski i Czech. Szefem marketingu został, jak informuje Portal Spożywczy, Jakub Aleksandrowicz, który zarządzał przez ostatnie 6 lat marketingiem mało znanej sieci Pasibus. 

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Przemysł spożywczy
Upadła Manufaktura Piwa Wódki i Wina. Palikot w areszcie. Czy to początek końca?
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Przemysł spożywczy
Czeczen właścicielem aktywów Danone w Rosji. Jest odznaczony „Orderem Kadyrowa”
Przemysł spożywczy
Masło rekordowo drogie. Indeks światowych cen żywności najwyżej od kwietnia 2023 r.
Przemysł spożywczy
Święta, święta i… do kosza. Wyrzucamy 1,6 kg świątecznego jedzenia na osobę
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Przemysł spożywczy
Coca-Cola wycofuje się z własnych obietnic. Nie będzie mocnego odwrotu od plastiku