Reklama
Rozwiń
Reklama

Gigant fastfood wkroczy do Polski. McDonald’s i KFC mają się czego bać?

Nieznana w Polsce, ale słynna w USA sieć Popeyes ma w 2023 roku pojawić się w Polsce.

Publikacja: 05.12.2022 16:10

Gigant fastfood wkroczy do Polski. McDonald’s i KFC mają się czego bać?

Foto: Adobe Stock

Rynek szybkiego jedzenia w Polsce ma szansę znacząco się zmienić w 2023 roku z powodu pojawienia się nowego gracza. Tym nowym graczem zamierza być sieć Popeyes Louisiana Kitchen, która poprzez spółkę zależną Restaurant Brands działa w 30 krajach świata i ma 3800 lokali. Polską siedzibę firma umieściła we Wrocławiu i stamtąd zamierza kontrolować ekspansję na rynkach Polski i Czech. Szefem marketingu został, jak informuje Portal Spożywczy, Jakub Aleksandrowicz, który zarządzał przez ostatnie 6 lat marketingiem mało znanej sieci Pasibus. 

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Reklama
Reklama