Reklama
Rozwiń
Reklama

McDonald’s Polska: Jesteśmy ikoną nowoczesności

Przez 30 lat staliśmy się rynkiem znanym ze skuteczności. Globalnie korporacja McDonald’s wykorzystuje nasze doświadczenia, naszą relację z gośćmi – mówi Adam Pieńkowski, dyrektor generalny McDonald’s Polska.

Publikacja: 19.06.2022 21:10

McDonald’s Polska: Jesteśmy ikoną nowoczesności

Foto: mat. pras.

McDonald’s obchodzi w tym roku 30-lecie działalności w Polsce. Jakoś szczególnie je świętujecie, czego mogą się spodziewać klienci?

Z jednej strony to kolejny normalny rok działania firmy, z drugiej przez jubileusz jest w pewien sposób wyjątkowy. Jest też inny z racji tego, co się dzieje na świecie, czyli wojny i naszego zaangażowania w pomoc Ukraińcom, zarówno tym, którzy zostają w swojej ojczyźnie, jak i uchodźcom.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Przemysł spożywczy
Na bezalkoholowe trunki Polacy wydają już więcej niż na herbatę
Przemysł spożywczy
Holenderski gigant zapowiada zwolnienia. 400 osób straci pracę w Amsterdamie
Przemysł spożywczy
Już nie będzie "wegańskich burgerów"? Nazwy stek i kotlet tylko dla mięsa
Przemysł spożywczy
Naukowcy wzywają, by jeść o połowę mniej mięsa. „Mamy kryzys planetarny”
Przemysł spożywczy
Wojna o piwo i „małpki” w Sejmie. Kto zyska na zakazie reklam?
Reklama
Reklama