Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 10.07.2021 13:02 Publikacja: 10.07.2021 13:02
Foto: Bloomberg
Antyszczepionkowcy nawołują w mediach społecznościowych do bojkotu browaru pod hashtagiem #BoycottHeineken po tym, jak browar zamieścił reklamę pokazującą starsze pokolenia imprezujące w klubie z podpisem: "Zdrowie zaszczepionych". Czas do nich dołączyć".
Reklama pokazuje grupę zaszczepionych seniorów, którzy są w stanie bezpiecznie wrócić do barów i klubów i ponownie nawiązać kontakty towarzyskie. - Chodzi o wsparcie branży hotelarskiej i bezpieczny powrót do barów i restauracji żebyśmy znów mogli być razem - powiedział rzecznik Heinekena w rozmowie z Yahoo Finance UK. Skala sprzeciwu wobec reklamy nie była od razu jasna. Hashtag #BoycottHeineken był bowiem używany także przez osoby wspierające firmę i jej przekaz.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Brazylia walczy z cłami, które narzucił Donald Trump. Złożyła właśnie skargę w WTO, a ogromne ilości kawy przeki...
Niemcy piją mniej piwa. Sprzedaż spadła do najniższego poziomu od ponad trzech dekad. Niemieckie browary widzą j...
TikTok wypromował zapomniany i ignorowany produkt spożywczy – twaróg. Przez lata był on pomijany, relegowany do...
Najbardziej rozpoznawalna marka napoju gazowanego na świecie opublikowała bardzo dobre wyniki za drugi kwartał....
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
Branża mięsa zmaga się z wieloma wyzwaniami: od kłopotów z popytem, poprzez epidemię po wzrost kosztów produkcji...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas