Aktualizacja: 23.10.2016 02:48 Publikacja: 21.10.2016 20:45
Foto: materiały prasowe
Twórcami napoju Kabisa, co w języku suahili oznacza doskonale, absolutnie, są Tomasz Adam Nowowieyski i Kaja Suchora, którzy odeszli z niemieckiej fabryki start-upów Rocket Internet. Polski rynek – ich zdaniem – jest trudny dla początkujących przedsiębiorców, dlatego od początku swojej szansy upatrywali na kontynencie afrykańskim.
Gdzie należałoby szukać źródeł sukcesu napoju energetycznego Kabisa? Jak przyznają jego twórcy, wielu zachodnich producentów przekonanych, że tamtejszy rynek wszystko wchłonie, traktuje Afrykę po macoszemu, jako rynek drugiej czy trzeciej kategorii. Trafiają tam zatem często wyroby niedopracowane jakościowo i wizualnie, a gros firm nie dostrzega mocnego zróżnicowania afrykańskich krajów.
Budapeszt zatrzymał dziś import wołowiny z Polski – dowiedziała się „Rzeczpospolita”. To retorsje za wtrzymanie...
Jan Koral, jeden z trzech braci, założycieli rodzinnego przedsiębiorstwa, zmarł w wieku 81 lat. Firma Koral to j...
Łączą się dwie rodzinne firmy produkujące słodycze – polski Colian i niemiecki Gubor Schokoladen. Szczegółów fin...
Należący do koncernu LVMH gigant alkoholowy Moët Hennessy zamierza zwolnić około 1200 pracowników w związku ze s...
Propozycja nowelizacji zasad handlu alkoholem rozczarowała wszystkich graczy na tym rynku. Ministerstwo Zdrowia...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas