Hamburgery z orzechami, truskawkami czy nutellą z "alternatywnego" źródła nie powinny nikogo dziwić. W końcu na błoniach Stadionu Narodowego mieliśmy w tym roku 3. Mistrzostwa Burgerów "Żarcie na kółkach", gdzie takie przysmaki nie były niczym przedzwinym. Gdy jednak w promocję burgerów z nutellą inwestycje największy światowy gigant - nad tym warto się pochylić.
Od kilku dni Włochy słyną nie tylko z pizzy i makaronu, są też najczęściej odwiedzanym przez Polaków krajem, w którym dostępny jest burger z Nutellą od McDonald's o nazwie Sweety con Nutella. - Miękka słodycz, której nie będziesz w stanie się oprzeć - reklamowany jest produkt na Facebooku.
Debiut niezwykłej pozycji w menu, akurat we Włoszech, pokazuje kolejny raz, że nieamerykańskie rynki są coraz ważniejsze dla McDonalda.
Zysk McDonald's w III kwartale wyniósł 1,28 mld dol. (1,5 dol. na akcję) przy przychodach 6,42 mld dol., co okazało się wynikiem lepszym od oczekiwań, głównie za sprawą sytuacji na zagranicznych rynkach, które generują już około dwie trzecie przychodów McDonald'sa i gdzie gigant odnotował największy wzrost sprzedaży.
Jak znamy taktyki marketinge i PR-owe, pojawienie się bułki z nuttelą akurat we Włoszech może mieć też drugie dno wizerunkowe.