Makro stawia na polską żywność

"Stawiamy na profesjonalizm w dostawie asortymentu dla handlu i gastronomii oraz na inspirowanie i dzielenie się wiedzą z zakresu prowadzenia skutecznego i konkurencyjnego biznesu" - powiedział Eric Poirier, prezes zarządu Makro Cash and Carry Polska S.A.

Aktualizacja: 24.11.2016 09:18 Publikacja: 24.11.2016 09:03

Makro stawia na polską żywność

Foto: Wikimedia

PAP

Jak podkreślił, firma zmieniła strategię, stawiając m. in. na intensywny rozwój usług dystrybucji żywności.

"Wprowadziliśmy wiele nowoczesnych rozwiązań, aby dostosować się do wymagań rynku. Nasza oferta jest dopasowana do potrzeb przedsiębiorców z branży gastronomicznej oraz handlu detalicznego" - dodał.

Pozostało 88% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Przemysł spożywczy
Upadła Manufaktura Piwa Wódki i Wina. Palikot w areszcie. Czy to początek końca?
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Przemysł spożywczy
Czeczen właścicielem aktywów Danone w Rosji. Jest odznaczony „Orderem Kadyrowa”
Przemysł spożywczy
Masło rekordowo drogie. Indeks światowych cen żywności najwyżej od kwietnia 2023 r.
Przemysł spożywczy
Święta, święta i… do kosza. Wyrzucamy 1,6 kg świątecznego jedzenia na osobę
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Przemysł spożywczy
Coca-Cola wycofuje się z własnych obietnic. Nie będzie mocnego odwrotu od plastiku