Jak podkreślił, firma zmieniła strategię, stawiając m. in. na intensywny rozwój usług dystrybucji żywności.
"Wprowadziliśmy wiele nowoczesnych rozwiązań, aby dostosować się do wymagań rynku. Nasza oferta jest dopasowana do potrzeb przedsiębiorców z branży gastronomicznej oraz handlu detalicznego" - dodał.
Nowa strategia firmy oparta jest na potencjale polskiego rynku i poszerzona o produkty regionalne.
"Chcemy, aby polskie produkty stały się bardziej rozpoznawalne w gastronomii. W naszych hurtowniach klienci mogą znaleźć najwyższej jakości lokalny asortyment. Planujemy także powiększenie zagranicznego asortymentu w celu wzbogacenia kuchni polskiej i zwiększenia dynamiki sektora, tak aby stymulować popyt na nowe produkty" - zaznaczył Eric Poirier.
Dodał, że misją Makro jest wspieranie przedsiębiorców z branży HORECA (Hotel, Restaurant, Catering/Café) oraz handlu detalicznego.