Reklama
Rozwiń

Makro stawia na polską żywność

"Stawiamy na profesjonalizm w dostawie asortymentu dla handlu i gastronomii oraz na inspirowanie i dzielenie się wiedzą z zakresu prowadzenia skutecznego i konkurencyjnego biznesu" - powiedział Eric Poirier, prezes zarządu Makro Cash and Carry Polska S.A.

Aktualizacja: 24.11.2016 09:18 Publikacja: 24.11.2016 09:03

Makro stawia na polską żywność

Foto: Wikimedia

Jak podkreślił, firma zmieniła strategię, stawiając m. in. na intensywny rozwój usług dystrybucji żywności.

"Wprowadziliśmy wiele nowoczesnych rozwiązań, aby dostosować się do wymagań rynku. Nasza oferta jest dopasowana do potrzeb przedsiębiorców z branży gastronomicznej oraz handlu detalicznego" - dodał.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Przemysł spożywczy
Drożyzna i chęć ratowania żywności pcha nas po zakupy z przeceny. „To już nie wstyd”
Przemysł spożywczy
Chiny oszczędzają głównych producentów koniaku w UE. Zwolnią ich z ceł
Przemysł spożywczy
GIS wycofał piwo znanego polskiego producenta. Butelki mogą wybuchnąć
Przemysł spożywczy
Rośnie apetyt na małą czarną. Ile wart jest rynek kawy w Polsce?
Przemysł spożywczy
Kryzys żywnościowy ogarnia Rosję. Załamanie produkcji, bankructwa przetwórni