Reklama

Coca-Cola stawia na zdrowie

Nowy prezes Coca-Coli, James Quincey, wyznaczył sobie ambitny cel na kolejne lata – chce znacząco obniżyć poziom cukru w uwielbianym na całym świecie napoju.

Aktualizacja: 22.12.2016 10:01 Publikacja: 22.12.2016 09:08

Coca-Cola stawia na zdrowie

Foto: Bloomberg

James Quincey, który dotychczas pełnił funkcję dyrektora operacyjnego koncernu Coca-Cola, za niedługo przejmie najważniejsze stanowisko w firmie. Już teraz zapowiedział, że zamierza wprowadzić rewolucyjne zmiany, które mają na celu dostosować produkty do zmieniających się preferencji konsumentów i obniżyć ich szkodliwy wpływ na organizm.

Redukcja kalorii w napojach będzie jednym z jego priorytetów. Firma opracowuje obecnie nowe składy istniejących już produktów i zmiany rozpoczęła od Fanty i Sprite’a, których zawartość cukru w Wielkiej Brytanii została obniżona o 30 proc. Na kilku rynkach została wprowadzona również nowa wersja Coca-Coli Zero. Przyszły dyrektor generalny koncernu zapowiedział, że niebawem na półkach pojawią się też zupełnie nowe produkty. Czego dokładnie możemy się spodziewać? - Mniejsze opakowania, niższy poziom cukru, więcej odmian, lepszy marketing – takie hasła wymienił Quincey podczas konferencji prasowej, jak podaje Bloomberg.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Przemysł spożywczy
Ceny kawy w USA rosną przez cła Trumpa – palarnie biją na alarm
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama