Reklama

Coca-Cola robi rewolucję. Zupełnie nowy styl

Od stycznia 2017 r. wszystkie produkty Coca-Coli dostępne są w nowej szacie graficznej. Teraz ruszyła kampania promująca jednolity styl.

Aktualizacja: 02.02.2017 18:42 Publikacja: 02.02.2017 17:34

Coca-Cola robi rewolucję. Zupełnie nowy styl

Foto: Coca Cola

Coca-Cola przyjęła jednolitą identyfikację wizualną wszystkich swoich produktów. Zamiast czerni, srebra i innych kolorów producent zdecydował się na umieszczanie na wszystkich napojach charakterystycznego czerwonego dysku z białym napisem. W Polsce dotyczy to napojów Coca-Cola Regular i Coca-Cola Zero Cukru.

Zmiana wynika z wdrażanej od 2016 r. strategii „One Brand" (jedna marka), która zakłada pozycjonowanie wszystkich produktów Coca-Cola jako jednej marki z różnymi wariantami.

– Zależy nam, aby oferować produkty, które dopasowane są do stylu życia, diety czy preferencji smakowych konsumenta. Strategia „One Brand" to budowanie na sile marki Coca-Cola, aby edukować konsumenta w zakresie świadomej konsumpcji i możliwości dokonywania wyboru – mówi dyrektor marketingu Coca-Cola Poland Services Mikołaj Ciaś.

1. lutego wystartowała kampania reklamowa pod hasłem „Coca-Cola w nowej odsłonie, ten sam wspaniały smak, wybierz swój wariant". Jej częściami są telewizyjny i internatowy spot reklamowy, kampania outdoorowa oraz kampania z wykorzystaniem bankomatów. Zaplanowano także współpracę z blogerami i youtuberami oraz wsparcie portali internetowych.

– Podkreślamy, że Coca-Cola jest dla każdego – mówi dyrektor działu marketingu The Coca-Cola Company Marcos de Quinto. – Znaleźliśmy się w czasach, w których im bardziej stawiamy Coca-Colę w roli ikony, tym mniej zyskujemy. Wielkość Coca-Coli polega na tym, że to prosta przyjemność, dlatego jesteśmy tym więksi, im bardziej skromni. Chcemy sprawić, by udzie uświadomili sobie, dlaczego kochają nasze produkty tak samo mocno, jak naszą markę.

Reklama
Reklama

Za strategię kampanii, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom. Za kreację McCann WorldGroup. Materiały BTL przygotowała agencja Fortis. Promocją marki w mediach społecznościowych zajęła się agencja SMG Liquid Thread. Obsługę PR powierzono agencji Rc2 Raczkiewicz-Chenczke Consultants.

Kampanie Coca-Coli zawsze są pod lupą. W zeszłym miesiącu koncern został pozwany za stosowanie w nich niedopowiedzeń. Według amerykańskich instytucji naukowych Center for Science in the Public Interest i Praxis Project Coca-Cola zaciemnia związek swoich produktów z występowaniem cukrzycy czy syndromu metabolicznego.

Przemysł spożywczy
Wódka w Rosji drożeje. Meliny i samogon mają wzięcie
Przemysł spożywczy
Costa Coffee na skraju upadłości. Coca-Cola prowadzi rozmowy o sprzedaży
Przemysł spożywczy
„Jestem rozczarowany”. Kania o podwyżce poręczenia za list żelazny do 20 mln zł
Przemysł spożywczy
Święta, święta i do kosza. Tak Polacy marnują jedzenie
Przemysł spożywczy
Żywność ekologiczna dostaje własną halę. Minister: przejęcie Carrefoura warte analizy
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama