Coca-Cola robi rewolucję. Zupełnie nowy styl

Od stycznia 2017 r. wszystkie produkty Coca-Coli dostępne są w nowej szacie graficznej. Teraz ruszyła kampania promująca jednolity styl.

Aktualizacja: 02.02.2017 18:42 Publikacja: 02.02.2017 17:34

Coca-Cola robi rewolucję. Zupełnie nowy styl

Foto: Coca Cola

Coca-Cola przyjęła jednolitą identyfikację wizualną wszystkich swoich produktów. Zamiast czerni, srebra i innych kolorów producent zdecydował się na umieszczanie na wszystkich napojach charakterystycznego czerwonego dysku z białym napisem. W Polsce dotyczy to napojów Coca-Cola Regular i Coca-Cola Zero Cukru.

Zmiana wynika z wdrażanej od 2016 r. strategii „One Brand" (jedna marka), która zakłada pozycjonowanie wszystkich produktów Coca-Cola jako jednej marki z różnymi wariantami.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Przemysł spożywczy
Węgry zakazały importu polskiej wołowiny i wieprzowiny. To odwet
Przemysł spożywczy
Zmarł jeden z twórców imperium lodziarskiego Koral
Przemysł spożywczy
Polskie Jeżyki i Grześki łączą siły z niemieckimi zającami
Przemysł spożywczy
Słynny producent alkoholi luksusowych zwolni ponad tysiąc pracowników
Przemysł spożywczy
Zakaz reklamy piwa? Ministerstwo nie mówi „nie”
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem