Nowa Coca-Cola plus: z błonnikiem, bez cukru

Koncern Coca-Cola wypuścił nową i – jak przekonuje - najzdrowszą wersję swojego kultowego produktu. Coca-Cola plus nie zawiera cukru, dodano do niej z kolei błonnik, który ma pomagać w odchudzaniu.

Aktualizacja: 07.02.2017 15:17 Publikacja: 07.02.2017 14:56

Nowa Coca-Cola plus: z błonnikiem, bez cukru

Foto: www.facebook.com/cocacolapark

Nowy prezes Coca-Coli, James Quincey, zapowiadał rewolucyjne zmiany w firmie, które mają na celu dopasowanie produktów do zmieniającego się stylu życia, diety oraz preferencji smakowych konsumentów. I właśnie wykonał pierwszy duży krok, by spełnić te ambicje. 27 marca bieżącego roku na półki w Japonii trafił nowa odmiana popularnego napoju produkowanego przez koncern – Coca-Cola plus. Ma to być najzdrowsza alternatywa do klastycznej wersji napoju, jaką dotychczas stworzono.

Jak zachwala producent, nie dość, że do Coca-Coli plus nie dodano ani grama cukru, to jeszcze zawiera ona błonnik, który posiada liczne właściwości zdrowotne, m. in. redukuje ilość tłuszczu wchłanianego przez organizm oraz pomaga w utrzymaniu prawidłowego poziomu trójglicerydów we krwi. Dzięki temu Coca-Cola plus jest idealna dla osób na diecie – przekonuje firma w swojej reklamie emitowanej w japońskiej telewizji.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Przemysł spożywczy
Węgry zakazały importu polskiej wołowiny i wieprzowiny. To odwet
Przemysł spożywczy
Zmarł jeden z twórców imperium lodziarskiego Koral
Przemysł spożywczy
Polskie Jeżyki i Grześki łączą siły z niemieckimi zającami
Przemysł spożywczy
Słynny producent alkoholi luksusowych zwolni ponad tysiąc pracowników
Przemysł spożywczy
Zakaz reklamy piwa? Ministerstwo nie mówi „nie”
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem