Aktualizacja: 07.02.2017 15:17 Publikacja: 07.02.2017 14:56
Foto: www.facebook.com/cocacolapark
Nowy prezes Coca-Coli, James Quincey, zapowiadał rewolucyjne zmiany w firmie, które mają na celu dopasowanie produktów do zmieniającego się stylu życia, diety oraz preferencji smakowych konsumentów. I właśnie wykonał pierwszy duży krok, by spełnić te ambicje. 27 marca bieżącego roku na półki w Japonii trafił nowa odmiana popularnego napoju produkowanego przez koncern – Coca-Cola plus. Ma to być najzdrowsza alternatywa do klastycznej wersji napoju, jaką dotychczas stworzono.
Jak zachwala producent, nie dość, że do Coca-Coli plus nie dodano ani grama cukru, to jeszcze zawiera ona błonnik, który posiada liczne właściwości zdrowotne, m. in. redukuje ilość tłuszczu wchłanianego przez organizm oraz pomaga w utrzymaniu prawidłowego poziomu trójglicerydów we krwi. Dzięki temu Coca-Cola plus jest idealna dla osób na diecie – przekonuje firma w swojej reklamie emitowanej w japońskiej telewizji.
Budapeszt zatrzymał dziś import wołowiny z Polski – dowiedziała się „Rzeczpospolita”. To retorsje za wtrzymanie...
Jan Koral, jeden z trzech braci, założycieli rodzinnego przedsiębiorstwa, zmarł w wieku 81 lat. Firma Koral to j...
Łączą się dwie rodzinne firmy produkujące słodycze – polski Colian i niemiecki Gubor Schokoladen. Szczegółów fin...
Należący do koncernu LVMH gigant alkoholowy Moët Hennessy zamierza zwolnić około 1200 pracowników w związku ze s...
Propozycja nowelizacji zasad handlu alkoholem rozczarowała wszystkich graczy na tym rynku. Ministerstwo Zdrowia...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas