Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.02.2017 15:17 Publikacja: 07.02.2017 14:56
Foto: www.facebook.com/cocacolapark
Nowy prezes Coca-Coli, James Quincey, zapowiadał rewolucyjne zmiany w firmie, które mają na celu dopasowanie produktów do zmieniającego się stylu życia, diety oraz preferencji smakowych konsumentów. I właśnie wykonał pierwszy duży krok, by spełnić te ambicje. 27 marca bieżącego roku na półki w Japonii trafił nowa odmiana popularnego napoju produkowanego przez koncern – Coca-Cola plus. Ma to być najzdrowsza alternatywa do klastycznej wersji napoju, jaką dotychczas stworzono.
Jak zachwala producent, nie dość, że do Coca-Coli plus nie dodano ani grama cukru, to jeszcze zawiera ona błonnik, który posiada liczne właściwości zdrowotne, m. in. redukuje ilość tłuszczu wchłanianego przez organizm oraz pomaga w utrzymaniu prawidłowego poziomu trójglicerydów we krwi. Dzięki temu Coca-Cola plus jest idealna dla osób na diecie – przekonuje firma w swojej reklamie emitowanej w japońskiej telewizji.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W sobotę, 5 lipca, wejdą w życie nowe chińskie cła na brandy importowaną z Unii Europejskiej. W ostatniej chwili...
Główny Inspektorat Sanitarny podjął decyzję o wycofaniu z obrotu wielu rodzajów piwa smakowego polskiej firmy Al...
Wartość kawy sprzedanej w sklepach sięga już 7,7 mld zł rocznie, co oznacza wzrost o 700 mln zł w zaledwie dwa l...
To nie „wroga propaganda”, tylko oficjalne dane Moskwy: w Rosji rozpędza się kryzys żywnościowy. Załamała się pr...
Wśród najmłodszych dorosłych, czyli osób w wieku 18-25 lat, jedynie mniej niż co piąty wcale nie pije alkoholu....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas