Reklama

McDonald’s wchodzi w food trucki?

W kolejnym kraju McDonald’s inwestuje w obwoźne bary. Co może z tego wyniknąć?

Aktualizacja: 04.04.2017 18:42 Publikacja: 04.04.2017 15:13

McDonald’s wchodzi w food trucki?

Foto: Twitter/McDonald’s

Fastfoodowy gigant od dawna udowadnia, że potrafi nadążać za trendami na rynku. Znakomitym dowodem tej umiejętności są kawiarniane części lokali koncernu, które jakością kawy nie ustępują wyspecjalizowanym konkurentom. Ostatnie działania McDonald’s w kilku krajach świata mogą wskazywać, że kolejnym trendem za którym podąży koncern są właśnie food trucki.

McDonald’s już w zeszłym roku ogłosił, że w USA będzie miał dwunastometrowej długości food trucki do obsługi imprez sportowych, festiwali czy podmiejskich osiedli. Chce nimi dojechać wszędzie tam, gdzie nie opłaca się ustawiać standardowego lokalu, ale są potencjalni klienci. Mobilny bar McDonald’s – klasyczna amerykańska ciężarówka z platformą, na której znajduje się bar objeżdżała już Polskę w ramach akcji „Nasze Produkty, Twoje Pytania”, w czasie której była jeżdżącą reklamą produktów koncernu i przybliżała proces przygotowywania burgerów, frytek i innych pozycji z menu McDonald’s.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Przemysł spożywczy
Rosja produkuje coraz mniej wódki, ale Rosjanie piją więcej
Przemysł spożywczy
Właściciel Nutelli kupuje amerykańskiego producenta płatków śniadaniowych
Przemysł spożywczy
Drożyzna i chęć ratowania żywności pcha nas po zakupy z przeceny. „To już nie wstyd”
Przemysł spożywczy
Chiny oszczędzają głównych producentów koniaku w UE. Zwolnią ich z ceł
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Przemysł spożywczy
GIS wycofał piwo znanego polskiego producenta. Butelki mogą wybuchnąć
Reklama
Reklama