Reklama
Rozwiń
Reklama

Polskie piwo tańsze niż na poprzednim Mundialu

Piwo na polskich półkach w czasie piłkarskich Mistrzostw Świata będzie średnio o. 0,5 proc. tańsze niż w trakcie poprzedniego Mundialu, wyliczył BGŻ BNP Paribas. A polskie piwa rzemieślnicze z browaru Pinta pojechały za kibicami do Rosji.

Aktualizacja: 14.06.2018 13:36 Publikacja: 14.06.2018 13:27

Polskie piwo tańsze niż na poprzednim Mundialu

Foto: Adobe Stock

Nie dość, że piwo jest tańsze, to w wyniku dobrej sytuacji gospodarczej kraju więcej zarabiamy. Za kwotę średniego wynagrodzenia, polski kibic mógłby kupić o 338 butelek „złotego trunku” więcej niż cztery lata temu – wynika z analizy BGŻ BNP Paribas.

Nieznaczny spadek cen potwierdza też GUS, w kwietniu 2018 r. za półlitrową butelkę lagera klienci płacili w sklepie średnio 2,82 zł, cale 4 grosze mniej niż przed czterema laty, kiedy Mundial odbywał się w Brazylii. 

Pozostało jeszcze 85% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Reklama
Reklama