Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 20.10.2025 11:59 Publikacja: 12.09.2021 10:20
Foto: Adobe Stock
Le Comité Interprofessionnel du vin de Champagne (CIVC) postanowił zaprzestać od 15 września bojkotu rosyjskiego rynku, 15. na świecie o obrotach 35 mln dolarów w 2020 r., bo chce „zaspokajać konsumentów w Rosji i nie szkodzić sprzedaży” — powiedział wiceprzewodniczący CIVC, Jean-Marie Barilliere. — Postanowiliśmy zainwestować w dyplomację. Daleko jeszcze do końca tej walki, może długo potrwać — dodał w rozmowie telefonicznej.
Francuzi zmienili zdanie, choć Rosja nie nadała żadnego sygnału, że zamierza zmienić przyjętą w lipcu ustawę przyznającą wyłączne prawo do używania określenia „szampanskoje” rosyjskim winom musującym. Zgodnie z tym przepisem francuscy producenci mogą informować na głównej etykiecie alfabetem łacińskim, że jest to szampan, ale na mniejszej z tyłu butelki muszą dodawać cyrylicą, że jest to „wino musujące” — informuje Bloomberg.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Kawa w Stanach Zjednoczonych jest coraz droższa. Cła Donalda Trumpa, nałożone na największych światowych eksport...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Z początkiem 2026 r. Grupa Żywiec zakończy produkcję w Browarze Namysłów. Zwolni pracowników i sprzeda sam zakła...
Sprzedaż większości kategorii trunków, w tym piwa, wódek spada, a coraz więcej konsumentów sięga po ich bezalkoh...
Holenderski producent piwa Heineken poinformował, że reorganizacja jego siedziby głównej w Amsterdamie wpłynie n...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Nazwy „stek, kotlet, kiełbasa, burger, hamburger” będą zarezerwowane dla produktów z mięsa. Jest też nowa defini...
Chcemy, żeby Nowy Ursus był czymś więcej niż projektem na 1,5 tys. mieszkań, żeby każdy nabywca otrzymywał więcej niż sam lokal - całe doświadczenie życia w dobrze zaprojektowanej przestrzeni - mówi Boaz Haim, prezes spółki Ronson Development.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas