Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 24.06.2018 20:24 Publikacja: 24.06.2018 21:00
Słońce za oknem, wysoka temperatura i mistrzostwa świata w piłce nożnej. Idealne połaczenie dla kibiców i producentów piwa
Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński
Piwo to zdecydowanie największa spożywcza kategoria na rynku, Polacy wydają na nie ponad 15,5 mld zł w skali roku. Choć spożycie ustabilizowało się na poziomie ok. 90 litrów rocznie na osobę, to na rynku konkurencja jest coraz mocniejsza. Nie walczy już tylko na ceny, ale zwłaszcza na jakość produktu i szerokość oferty. Z danych firmy Nielsen, udostępnionych „Rzeczpospolitej", wynika, że w roku do końca kwietnia sprzedaż piwa w handlu (bez kanału gastronomicznego) spadła 0,3 proc. Nie jest to wielka zmiana. O 0,2 proc. straciła wielka trójka, czyli najwięksi producenci – Grupa Żywiec, Kompania Piwowarska oraz Carlsberg Polska.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Słynny amerykański producent lodów Ben & Jerry’s traci jednego ze współzałożycieli. Jerry Greenfield odchodzi z...
Prawie połowa Niemców ma nadwagę, a 11. na 100. boryka się z kryzysem otyłości. Niemieckie władze chcą to zmieni...
Gdyby nie keczup i makaron z serem, Warren Buffett miałby o jeden problem mniej. Podczas niedawnego występu w st...
W rok ceny kawy na światowych giełdach się podwoiły. Podwyżki właśnie docierają na półki sklepowe w Polsce. Kons...
Po zaledwie roku pracy na stanowisku prezesa Nestlé Laurent Freixe musi pożegnać się z firmą. Powodem jest ukryw...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas