Reklama

Koniec lockdownu, koniec odchudzania. Firma mocno traci

Akcje WW International, firmy wcześniej znanej jako Weight Watchers, spadły o 25 proc. po tym, jak firma poinformowała, że ludzie rezygnują z diet po zakończeniu lockdownu.

Publikacja: 12.08.2021 13:35

WW International

WW International

Foto: Bloomberg

ula

Liczba subskrybentów programów odchudzania oferowanych przez spółkę spadła przez rok o 100 tys. do 4,9 mln na koniec czerwca. Prezes Mindy Grossman przekonuje, że to efekt sezonowy, a także skutek zakończenia lockdownu.

Amerykanie mniej martwią się o to, co jedzą, gdy ponownie wychodzą z domów po przymusowej izolacji.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Przemysł spożywczy
USA nałożyły na Brazylię 50-proc. cła. Kawa zamiast do Stanów pojedzie do Chin
Przemysł spożywczy
Niemieckie browary w kryzysie. Niemcy piją coraz mniej piwa
Przemysł spożywczy
TikTok wypromował kolejny produkt spożywczy. Producenci nie nadążają z produkcją
Przemysł spożywczy
Coca-Cola potwierdziła słowa Donalda Trumpa. Szykuje nowe produkty
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Przemysł spożywczy
Producenci mięsa w Polsce mają wiele kłopotów. Ale stoi przed nimi ważna szansa
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama