Koniec lockdownu, koniec odchudzania. Firma mocno traci

Akcje WW International, firmy wcześniej znanej jako Weight Watchers, spadły o 25 proc. po tym, jak firma poinformowała, że ludzie rezygnują z diet po zakończeniu lockdownu.

Publikacja: 12.08.2021 13:35

WW International

WW International

Foto: Bloomberg

ula

Liczba subskrybentów programów odchudzania oferowanych przez spółkę spadła przez rok o 100 tys. do 4,9 mln na koniec czerwca. Prezes Mindy Grossman przekonuje, że to efekt sezonowy, a także skutek zakończenia lockdownu.

Amerykanie mniej martwią się o to, co jedzą, gdy ponownie wychodzą z domów po przymusowej izolacji.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Przemysł spożywczy
Upadła Manufaktura Piwa Wódki i Wina. Palikot w areszcie. Czy to początek końca?
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Przemysł spożywczy
Czeczen właścicielem aktywów Danone w Rosji. Jest odznaczony „Orderem Kadyrowa”
Przemysł spożywczy
Masło rekordowo drogie. Indeks światowych cen żywności najwyżej od kwietnia 2023 r.
Przemysł spożywczy
Święta, święta i… do kosza. Wyrzucamy 1,6 kg świątecznego jedzenia na osobę
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Przemysł spożywczy
Coca-Cola wycofuje się z własnych obietnic. Nie będzie mocnego odwrotu od plastiku