Reklama

Koniec lockdownu, koniec odchudzania. Firma mocno traci

Akcje WW International, firmy wcześniej znanej jako Weight Watchers, spadły o 25 proc. po tym, jak firma poinformowała, że ludzie rezygnują z diet po zakończeniu lockdownu.

Publikacja: 12.08.2021 13:35

WW International

WW International

Foto: Bloomberg

ula

Liczba subskrybentów programów odchudzania oferowanych przez spółkę spadła przez rok o 100 tys. do 4,9 mln na koniec czerwca. Prezes Mindy Grossman przekonuje, że to efekt sezonowy, a także skutek zakończenia lockdownu.

Amerykanie mniej martwią się o to, co jedzą, gdy ponownie wychodzą z domów po przymusowej izolacji.

Podobnie jak inne firmy oferujące plany dietetyczne i dietetyczne dania, WW zwiększyła zarobki podczas pandemii, ponieważ konsumenci tkwiący w domu postanowili wrócić do formy. Wiele osób przytyło, gdy przestali dojeżdżać do pracy i coraz częściej sięgali po jedzenie i alkohol, by radzić sobie ze stresem.

Jednak w ciągu ostatnich trzech miesięcy do 30 czerwca liczba abonentów spadła lub utrzymywała się na stałym poziomie na wszystkich kluczowych rynkach, w tym w Ameryce Północnej, Wielkiej Brytanii i reszcie Europy. Sprzedaż produktów markowych spadła o 6,9 procent.

Założona w 1963 roku w Nowym Jorku firma WW International oferuje swoim abonentom program kontroli wagi i indywidualny plan żywieniowy. Zarabia również na markowych towarach i usługach, takich jak czasopisma oraz przekąski i napoje.

Reklama
Reklama

Jej ważnymi ambasadorami są aktorka Kate Hudson, komik James Corden i Oprah Winfrey, która w 2015 roku kupiła 10 proc. udziałów w firmie i jest członkiem jej zarządu.

Przemysł spożywczy
Costa Coffee na skraju upadłości. Coca-Cola prowadzi rozmowy o sprzedaży
Przemysł spożywczy
„Jestem rozczarowany”. Kania o podwyżce poręczenia za list żelazny do 20 mln zł
Przemysł spożywczy
Święta, święta i do kosza. Tak Polacy marnują jedzenie
Przemysł spożywczy
Żywność ekologiczna dostaje własną halę. Minister: przejęcie Carrefoura warte analizy
Materiał Promocyjny
Jak producent okien dachowych wpisał się w polską gospodarkę
Przemysł spożywczy
List żelazny dla Henryka Kani podwójnie zaskarżony? Kania nie chce płacić 8 mln zł
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama