Reklamy McDonald’s z błędami. To nie była pomyłka

Fastfoodowy gigant reklamował się z błędami, by przypomnieć o zaburzeniu dotykającym milionów ludzi.

Aktualizacja: 09.10.2018 15:02 Publikacja: 09.10.2018 14:19

Reklamy McDonald’s z błędami. To nie była pomyłka

Foto: materiały prasowe

Niemal 20 procent światowej populacji może być w mniejszym lub większym stopniu dotknięta przez dysleksję. Wyśmiewane przez wielu zaburzenie bywa poważne i potrafi utrudnić życie dotkniętym przez nie osobom. McDonald’s z okazji Światowego Dnia Świadomości Dysleksji postanowił pokazać, że dyslektycy nie są sami.

Szwedzki oddział koncernu, we współpracy z agencją Nord DBB wykazał się empatią i swoje reklamy (oraz jadłospis) zamienił w formę, która miała uczulić na problem znacznej części społeczeństwa. Litery w menu znalazły się w losowej kolejności. Dzięki tej kampanii każdy mógł poczuć się jak dyslektyk.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Przemysł spożywczy
Czeczen właścicielem aktywów Danone w Rosji. Jest odznaczony „Orderem Kadyrowa”
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Przemysł spożywczy
Masło rekordowo drogie. Indeks światowych cen żywności najwyżej od kwietnia 2023 r.
Przemysł spożywczy
Święta, święta i… do kosza. Wyrzucamy 1,6 kg świątecznego jedzenia na osobę
Przemysł spożywczy
Coca-Cola wycofuje się z własnych obietnic. Nie będzie mocnego odwrotu od plastiku
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Przemysł spożywczy
Carlsberg znika z Rosji. Aktywa kupuje judoka, dobry znajomy Putina