Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 09.10.2018 15:02 Publikacja: 09.10.2018 14:19
Foto: materiały prasowe
Niemal 20 procent światowej populacji może być w mniejszym lub większym stopniu dotknięta przez dysleksję. Wyśmiewane przez wielu zaburzenie bywa poważne i potrafi utrudnić życie dotkniętym przez nie osobom. McDonald’s z okazji Światowego Dnia Świadomości Dysleksji postanowił pokazać, że dyslektycy nie są sami.
Szwedzki oddział koncernu, we współpracy z agencją Nord DBB wykazał się empatią i swoje reklamy (oraz jadłospis) zamienił w formę, która miała uczulić na problem znacznej części społeczeństwa. Litery w menu znalazły się w losowej kolejności. Dzięki tej kampanii każdy mógł poczuć się jak dyslektyk.
Wartość kawy sprzedanej w sklepach sięga już 7,7 mld zł rocznie, co oznacza wzrost o 700 mln zł w zaledwie dwa l...
To nie „wroga propaganda”, tylko oficjalne dane Moskwy: w Rosji rozpędza się kryzys żywnościowy. Załamała się pr...
Wśród najmłodszych dorosłych, czyli osób w wieku 18-25 lat, jedynie mniej niż co piąty wcale nie pije alkoholu....
Unilever zagwarantował załodze działu lodów (34 marki, m.in. Algida, Magnum, Wall's) w Europie i Wielkiej Brytan...
Lubiana przez klientów Starbucksa tradycja podawania przy ladzie własnego imienia, które zostaje następnie zapis...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas