Reklama
Rozwiń

Reklamy McDonald’s z błędami. To nie była pomyłka

Fastfoodowy gigant reklamował się z błędami, by przypomnieć o zaburzeniu dotykającym milionów ludzi.

Aktualizacja: 09.10.2018 15:02 Publikacja: 09.10.2018 14:19

Reklamy McDonald’s z błędami. To nie była pomyłka

Foto: materiały prasowe

Niemal 20 procent światowej populacji może być w mniejszym lub większym stopniu dotknięta przez dysleksję. Wyśmiewane przez wielu zaburzenie bywa poważne i potrafi utrudnić życie dotkniętym przez nie osobom. McDonald’s z okazji Światowego Dnia Świadomości Dysleksji postanowił pokazać, że dyslektycy nie są sami.

Szwedzki oddział koncernu, we współpracy z agencją Nord DBB wykazał się empatią i swoje reklamy (oraz jadłospis) zamienił w formę, która miała uczulić na problem znacznej części społeczeństwa. Litery w menu znalazły się w losowej kolejności. Dzięki tej kampanii każdy mógł poczuć się jak dyslektyk.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Przemysł spożywczy
Rośnie apetyt na małą czarną. Ile wart jest rynek kawy w Polsce?
Przemysł spożywczy
Kryzys żywnościowy ogarnia Rosję. Załamanie produkcji, bankructwa przetwórni
Przemysł spożywczy
Młodzi Polacy nie wylewają za kołnierz
Przemysł spożywczy
Unilever daje długie gwarancje zatrudnienia załodze. To ewenement
Przemysł spożywczy
Starbucks zakazuje pisania imion kandydatów na prezydenta na kubkach. „Zbyt polityczne”