Polska sieć fast food otwiera lokal w Dubaju

Na słynnej dubajskiej palmie będzie można zjeść spaghetti od polskiej sieci Makarun.

Aktualizacja: 17.01.2019 14:57 Publikacja: 17.01.2019 14:50

Polska sieć fast food otwiera lokal w Dubaju

Foto: Adobe Stock

Makarun Spaghetti and Salad to największa sieć spaghetterii w Polsce. W porównaniu do gigantów jest może i niewielka (liczy 25 lokali w Polsce), ale prężnie się rozwija poczynając od startu w 2012 roku. Teraz sieć zadebiutuje w jednej z najbardziej prestiżowych światowych lokalizacji – w pasażu handlowym położonym na słynnej dubajskiej Palmie.

Czytaj także: Zbieżne interesy Polski i Emiratów

- Umowę podpisaliśmy pod koniec grudnia, wszystko jest dopięte, zatem zaczynamy realizację naszego dubajskiego projektu biznesowego – mówił serwisowi Horeca Trends Przemysław Tymczyszyn, współwłaściciel sieci.

Zdradził on równie, że lokal ma ruszyć już w drugim kwartale bieżącego roku, a firma jest w trakcie negocjacji z partnerami w sprawie masterfranczyzy. Makarun jest bowiem zainteresowany budową sieci barów w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.

Lokal Makaruna powstanie w nowym pasażu The Pointe Jumeirach, który powstał na słynnej sztucznej wyspie w kształcie palmy. Na wyspie mieszczą się ekskluzywne hotele, centra handlowe itp. Na „liściach" znaleźć można też luksusowe rezydencje. Sam The Pointe Jumeirach będzie mieścić przede wszystkim kinowy multipleks i lokale gastronomiczne. Makarun chce skorzystać właśnie z kinowego sąsiedztwa. Lokal w Dubaju wyróżni się spośród lokali sieci – będzie największym (160 metrów kwadratowych) oraz będzie w nim modny live cooking.

Makarun w Dubaju to druga zagraniczna placówka sieci fast food. Pierwszy Makarun otworzył w Hamburgu.

Przemysł spożywczy
Koniec kryzysu w gastronomii i rekordowe zwyżki. Gdzie najchętniej jadają Polacy?
Przemysł spożywczy
Starbucks radykalnie zmienia zasady. Będzie nowy kodeks postępowania dla gości
Przemysł spożywczy
Do syndyka zgłosiło się już 400 wierzycieli Manufaktury. Będzie więcej
Przemysł spożywczy
Producenci mięsa pod presją kosztów. Szansą rynki zagraniczne
Materiał Promocyjny
Kluczowe funkcje Małej Księgowości, dla których warto ją wybrać
Przemysł spożywczy
Foie gras i łosoś zdominowały francuskie święta
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego