Reklama

Polska sieć fast food otwiera lokal w Dubaju

Na słynnej dubajskiej palmie będzie można zjeść spaghetti od polskiej sieci Makarun.

Aktualizacja: 17.01.2019 14:57 Publikacja: 17.01.2019 14:50

Polska sieć fast food otwiera lokal w Dubaju

Foto: Adobe Stock

Makarun Spaghetti and Salad to największa sieć spaghetterii w Polsce. W porównaniu do gigantów jest może i niewielka (liczy 25 lokali w Polsce), ale prężnie się rozwija poczynając od startu w 2012 roku. Teraz sieć zadebiutuje w jednej z najbardziej prestiżowych światowych lokalizacji – w pasażu handlowym położonym na słynnej dubajskiej Palmie.

Czytaj także: Zbieżne interesy Polski i Emiratów

- Umowę podpisaliśmy pod koniec grudnia, wszystko jest dopięte, zatem zaczynamy realizację naszego dubajskiego projektu biznesowego – mówił serwisowi Horeca Trends Przemysław Tymczyszyn, współwłaściciel sieci.

Zdradził on równie, że lokal ma ruszyć już w drugim kwartale bieżącego roku, a firma jest w trakcie negocjacji z partnerami w sprawie masterfranczyzy. Makarun jest bowiem zainteresowany budową sieci barów w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.

Lokal Makaruna powstanie w nowym pasażu The Pointe Jumeirach, który powstał na słynnej sztucznej wyspie w kształcie palmy. Na wyspie mieszczą się ekskluzywne hotele, centra handlowe itp. Na „liściach" znaleźć można też luksusowe rezydencje. Sam The Pointe Jumeirach będzie mieścić przede wszystkim kinowy multipleks i lokale gastronomiczne. Makarun chce skorzystać właśnie z kinowego sąsiedztwa. Lokal w Dubaju wyróżni się spośród lokali sieci – będzie największym (160 metrów kwadratowych) oraz będzie w nim modny live cooking.

Reklama
Reklama

Makarun w Dubaju to druga zagraniczna placówka sieci fast food. Pierwszy Makarun otworzył w Hamburgu.

Przemysł spożywczy
Costa Coffee na skraju upadłości. Coca-Cola prowadzi rozmowy o sprzedaży
Przemysł spożywczy
„Jestem rozczarowany”. Kania o podwyżce poręczenia za list żelazny do 20 mln zł
Przemysł spożywczy
Święta, święta i do kosza. Tak Polacy marnują jedzenie
Przemysł spożywczy
Żywność ekologiczna dostaje własną halę. Minister: przejęcie Carrefoura warte analizy
Materiał Promocyjny
Jak producent okien dachowych wpisał się w polską gospodarkę
Przemysł spożywczy
List żelazny dla Henryka Kani podwójnie zaskarżony? Kania nie chce płacić 8 mln zł
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama