Reklama

Amber stawia na limitowane edycje piw

Firmy regionalne nie chcą zostać w tyle za warzelniami rzemieślniczymi.

Publikacja: 23.01.2015 10:32

Browar Amber będzie wprowadzał limitowane edycje piw pod marką Po godzinach.

Browar Amber będzie wprowadzał limitowane edycje piw pod marką Po godzinach.

Foto: materiały prasowe

– Wprowadzamy nową linię piw pod marką Po Godzinach – zapowiada Marek Skrętny, dyrektor ds. marketingu Browaru Amber, znanego m.in. dzięki piwu Żywe. – Będziemy oferować limitowane edycje różnych stylów piwnych. Każda z nich będzie liczyła tylko 200 hektolitrów i pojawi się na rynku tylko raz.

Pierwszy jest koźlak pszeniczny. Trafi do sklepów oraz do coraz popularniejszych w Polsce barów typu multitap, oferujących sporą i często zmienianą gamę piw sprzedawanych z kegów.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
„Jestem rozczarowany”. Kania o podwyżce poręczenia za list żelazny do 20 mln zł
Przemysł spożywczy
Święta, święta i do kosza. Tak Polacy marnują jedzenie
Przemysł spożywczy
Żywność ekologiczna dostaje własną halę. Minister: przejęcie Carrefoura warte analizy
Przemysł spożywczy
List żelazny dla Henryka Kani podwójnie zaskarżony? Kania nie chce płacić 8 mln zł
Materiał Promocyjny
Jak producent okien dachowych wpisał się w polską gospodarkę
Przemysł spożywczy
Asahi ostrzega: dane 1,5 mln klientów mogły wyciec po cyberataku
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama