Reklama
Rozwiń
Reklama

AmRest sprzedaje serwis PizzaPortal za ponad 30 mln euro

AmRest pozbywa się serwisu do zamawiania posiłków online na rzecz hiszpańskiej grupy Glovo.

Aktualizacja: 14.08.2019 13:47 Publikacja: 14.08.2019 10:56

AmRest sprzedaje serwis PizzaPortal za ponad 30 mln euro

Foto: www.fshoq.com

Glovo to najpopularniejszy hiszpański agregator dla restauracji, założony w 2015 roku w Barcelonie. To obecnie najszybciej rozwijający się gracz na rynku dostaw jedzenia, prowadzący działalność w 26 krajach. Dotychczasowy właściciel PizzaPortal.pl AmRest Holdings 13 sierpnia br. zbył 100 proc. udziałów w PizzaPortal.pl za łączną kwotę 30 mln euro plus 5 mln euro kwoty warunkowej („earn-out”). Ich wypłata jest zależna od spełnienia kilku warunków zawieszających.

Pizzaportal to wicelider polskiego rynku zamówień posiłków online, prowadzi serwis Pyszne.pl, należący do holenderskiego Takeaway.com. 

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama