Reklama

Polski cydr toczy walkę z biurokracją i podróbkami

Sadownicy nie korzystają na modzie na lekki trunek z jabłek. Dlatego chcą zmiany przepisów.

Aktualizacja: 07.08.2015 07:48 Publikacja: 06.08.2015 22:00

Sadownicy nie korzystają na modzie na lekki trunek z jabłek. Dlatego chcą zmiany przepisów.

Sadownicy nie korzystają na modzie na lekki trunek z jabłek. Dlatego chcą zmiany przepisów.

Foto: Flickr

Tak szybkie tempo, w jakim rośnie dziś sprzedaż cydru, jest nieosiągalne dla pozostałych alkoholi w Polsce. Tylko w pierwszych pięciu miesiącach tego roku kupiliśmy go o 76 proc. więcej niż w tym samym czasie 2014 r. – szacuje branża.

Wszystko wskazuje więc na to, że w 2015 r. uda się ponownie podwoić sprzedaż lekkiego alkoholu z jabłek. Sięgnie ona ok. 20 mln litrów.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Wódka w Rosji drożeje. Meliny i samogon mają wzięcie
Przemysł spożywczy
Costa Coffee na skraju upadłości. Coca-Cola prowadzi rozmowy o sprzedaży
Przemysł spożywczy
„Jestem rozczarowany”. Kania o podwyżce poręczenia za list żelazny do 20 mln zł
Przemysł spożywczy
Święta, święta i do kosza. Tak Polacy marnują jedzenie
Przemysł spożywczy
Żywność ekologiczna dostaje własną halę. Minister: przejęcie Carrefoura warte analizy
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama