Reklama

Burger King i McDonald's łączą siły?

Powodem potencjalnego sojuszu może być działanie na rzecz pokoju na świecie.

Publikacja: 27.08.2015 06:51

Burger King i McDonald's łączą siły?

Foto: 123RF

Odwieczni rywale toczący od lat zażarty bój, w którym za oręż służą hamburgery i frytki, zaczynają rozmawiać o chwilowym zawieszeniu broni. Powodem jest Światowy Dzień Pokoju obchodzony 21 września. Burger King zaproponował właśnie McDonald's, żeby z tej okazji stworzyć McWhoppera, kanapkę łącząca to, co obie sieci mają najlepszego.

Jak przystało na walczące strony, korespondencja wymieniana jest na razie za pośrednictwem posłańców nowoczesnych mediów. Burger King wykupił środowe reklamy w New York Timesie i Chicago Tribune oraz stworzył witrynę z dalszymi informacjami o akcji (http://mcwhopper.com), a McDonald's odpowiedział na propozycję na Facebooku i Twitterze. Na razie obie strony zastanawiają się, jakie kroki należy podjąć w dalszej kolejności, żeby nie stracić twarzy przed przeciwnikiem i opinia publiczną.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Przemysł spożywczy
Rosja produkuje coraz mniej wódki, ale Rosjanie piją więcej
Przemysł spożywczy
Właściciel Nutelli kupuje amerykańskiego producenta płatków śniadaniowych
Przemysł spożywczy
Drożyzna i chęć ratowania żywności pcha nas po zakupy z przeceny. „To już nie wstyd”
Przemysł spożywczy
Chiny oszczędzają głównych producentów koniaku w UE. Zwolnią ich z ceł
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Przemysł spożywczy
GIS wycofał piwo znanego polskiego producenta. Butelki mogą wybuchnąć
Reklama
Reklama