Aktualizacja: 27.08.2015 06:51 Publikacja: 27.08.2015 06:51
Foto: 123RF
Odwieczni rywale toczący od lat zażarty bój, w którym za oręż służą hamburgery i frytki, zaczynają rozmawiać o chwilowym zawieszeniu broni. Powodem jest Światowy Dzień Pokoju obchodzony 21 września. Burger King zaproponował właśnie McDonald's, żeby z tej okazji stworzyć McWhoppera, kanapkę łącząca to, co obie sieci mają najlepszego.
Jak przystało na walczące strony, korespondencja wymieniana jest na razie za pośrednictwem posłańców nowoczesnych mediów. Burger King wykupił środowe reklamy w New York Timesie i Chicago Tribune oraz stworzył witrynę z dalszymi informacjami o akcji (http://mcwhopper.com), a McDonald's odpowiedział na propozycję na Facebooku i Twitterze. Na razie obie strony zastanawiają się, jakie kroki należy podjąć w dalszej kolejności, żeby nie stracić twarzy przed przeciwnikiem i opinia publiczną.
Budapeszt zatrzymał dziś import wołowiny z Polski – dowiedziała się „Rzeczpospolita”. To retorsje za wtrzymanie...
Jan Koral, jeden z trzech braci, założycieli rodzinnego przedsiębiorstwa, zmarł w wieku 81 lat. Firma Koral to j...
Łączą się dwie rodzinne firmy produkujące słodycze – polski Colian i niemiecki Gubor Schokoladen. Szczegółów fin...
Należący do koncernu LVMH gigant alkoholowy Moët Hennessy zamierza zwolnić około 1200 pracowników w związku ze s...
Propozycja nowelizacji zasad handlu alkoholem rozczarowała wszystkich graczy na tym rynku. Ministerstwo Zdrowia...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas