Burger King i McDonald's łączą siły?

Powodem potencjalnego sojuszu może być działanie na rzecz pokoju na świecie.

Publikacja: 27.08.2015 06:51

Burger King i McDonald's łączą siły?

Foto: 123RF

Odwieczni rywale toczący od lat zażarty bój, w którym za oręż służą hamburgery i frytki, zaczynają rozmawiać o chwilowym zawieszeniu broni. Powodem jest Światowy Dzień Pokoju obchodzony 21 września. Burger King zaproponował właśnie McDonald's, żeby z tej okazji stworzyć McWhoppera, kanapkę łącząca to, co obie sieci mają najlepszego.

Jak przystało na walczące strony, korespondencja wymieniana jest na razie za pośrednictwem posłańców nowoczesnych mediów. Burger King wykupił środowe reklamy w New York Timesie i Chicago Tribune oraz stworzył witrynę z dalszymi informacjami o akcji (http://mcwhopper.com), a McDonald's odpowiedział na propozycję na Facebooku i Twitterze. Na razie obie strony zastanawiają się, jakie kroki należy podjąć w dalszej kolejności, żeby nie stracić twarzy przed przeciwnikiem i opinia publiczną.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Przemysł spożywczy
Węgry zakazały importu polskiej wołowiny i wieprzowiny. To odwet
Przemysł spożywczy
Zmarł jeden z twórców imperium lodziarskiego Koral
Przemysł spożywczy
Polskie Jeżyki i Grześki łączą siły z niemieckimi zającami
Przemysł spożywczy
Słynny producent alkoholi luksusowych zwolni ponad tysiąc pracowników
Przemysł spożywczy
Zakaz reklamy piwa? Ministerstwo nie mówi „nie”
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem