Reklama

Polska żywność pojedzie do Pekinu

Rusza kampania promocyjna „Smaki Europy – jakość i tradycja”. Pierwsze będą Chiny, a następnie Algieria i Białoruś.

Publikacja: 23.10.2015 16:16

Polska żywność pojedzie do Pekinu

Foto: Bloomberg

- Jeszcze w tym roku ze stoiskami liczącymi blisko 120 m kw pojawimy się na targach w Pekinie i Hongkongu – mówi „Rzeczpospolitej" Janusz Rodziewicz, prezes Stowarzyszenia Rzeźników i Wędliniarzy RP.

To pierwsze z działań zaplanowanych w ramach trzyletniej kampanii promocyjnej „Smaki Europy – jakość i tradycja". Jej łączny budżet, jak podaje Janusz Rodziewicz, wynosi w sumie 24 mln zł. Połowę tej kwoty wykłada Unia Europejska. Kolejne 30 proc. pochodzi z budżetu krajowego, a 20 proc. dają sami producenci.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Przemysł spożywczy
Ceny kawy w USA rosną przez cła Trumpa – palarnie biją na alarm
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama