Nestle zrywa współpracę z IAAF. To cios dla dzieci

Firma Nestle nie będzie już dłużej sponsorować największej organizacji zrzeszającej związki lekkoatletyczne z całego świata. Nie chce być kojarzona ze skandalem dopingowym.

Publikacja: 11.02.2016 11:47

W zeszłym miesiącu Międzynarodowe Stowarzyszenie Federacji Lekkoatletycznych utraciło już jednego ze swoich największych sponsorów – współpracującą z nią od 2008 r. firmę Adidas. Producent obuwia i odzieży sportowej zakończył partnerstwo z organizacją cztery lata przed końcem umowy. Straty IAAF związane z tą decyzją szacowane są na 33 mln dol.

To nie koniec nieszczęść, jakie spotkały organizację po dopuszczeniu się szeregu machinacji. Teraz opuszcza ją kolejny gigant.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Przemysł spożywczy
Upadła Manufaktura Piwa Wódki i Wina. Palikot w areszcie. Czy to początek końca?
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Przemysł spożywczy
Czeczen właścicielem aktywów Danone w Rosji. Jest odznaczony „Orderem Kadyrowa”
Przemysł spożywczy
Masło rekordowo drogie. Indeks światowych cen żywności najwyżej od kwietnia 2023 r.
Przemysł spożywczy
Święta, święta i… do kosza. Wyrzucamy 1,6 kg świątecznego jedzenia na osobę
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Przemysł spożywczy
Coca-Cola wycofuje się z własnych obietnic. Nie będzie mocnego odwrotu od plastiku