Aktualizacja: 25.03.2016 18:55 Publikacja: 25.03.2016 17:16
Foto: 123rf.com
Według Sweets Global Network przed świętami Wielkiej Nocy sprzedano słodyczy za niemal miliard euro. Samych czekoladowych jajek i zajęcy sprzedano za 400 mln euro. A niemieccy producenci są na tym rynku potentatami.
Z raportu wynika, że im chłodniejsze tygodnie przed Wielkanocą, tym więcej czekoladowych słodyczy się sprzedaje. - Na klientów większy wpływ ma pogoda niż nastroje konsumenckie - podkreśla Hans Strohmaier, szef Sweets Global Network
Budapeszt zatrzymał dziś import wołowiny z Polski – dowiedziała się „Rzeczpospolita”. To retorsje za wtrzymanie...
Jan Koral, jeden z trzech braci, założycieli rodzinnego przedsiębiorstwa, zmarł w wieku 81 lat. Firma Koral to j...
Łączą się dwie rodzinne firmy produkujące słodycze – polski Colian i niemiecki Gubor Schokoladen. Szczegółów fin...
Należący do koncernu LVMH gigant alkoholowy Moët Hennessy zamierza zwolnić około 1200 pracowników w związku ze s...
Propozycja nowelizacji zasad handlu alkoholem rozczarowała wszystkich graczy na tym rynku. Ministerstwo Zdrowia...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas