Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 27.09.2019 17:08 Publikacja: 27.09.2019 16:04
Foto: Fotorzepa, Sławoir Mielnik
McDonald's jest znany przede wszystkim z oferowania mięsa. Jednak ta najbardziej znana sieć oferująca szybkie, zestandaryzowane jedzenie coraz śmielej wkracza na nowe dla siebie tereny. Koncern rozpoczął właśnie testy nowego bezmięsnego burgera, tym razem w Kanadzie.
Koncern poinformował w czwartek, że przez 12 tygodni licząc od końca września w 28 lokalach sieci będzie sprzedawał burgery PLT czyli plant (roślina), lettuce (sałata) i tomato (pomidor). PLT to oczywiście nawiązanie do słynnego w USA BLT (czyli kanapek z bekonem, sałatą i pomidorem, w Polsce zwanej czasem przez językowych purystów BSP) „Mięso" w burgerach produkowane będzie przez firmę Beyond Meat, która jest konkurentem współpracującej z Burger Kingiem firmy Impossible Foods.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Polacy szukają sposobów na ograniczenie wydatków. Już trzech na czterech stara się oszczędzać na żywności, a pon...
W sobotę, 5 lipca, wejdą w życie nowe chińskie cła na brandy importowaną z Unii Europejskiej. W ostatniej chwili...
Główny Inspektorat Sanitarny podjął decyzję o wycofaniu z obrotu wielu rodzajów piwa smakowego polskiej firmy Al...
Wartość kawy sprzedanej w sklepach sięga już 7,7 mld zł rocznie, co oznacza wzrost o 700 mln zł w zaledwie dwa l...
To nie „wroga propaganda”, tylko oficjalne dane Moskwy: w Rosji rozpędza się kryzys żywnościowy. Załamała się pr...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas