McDonald’s coraz śmielej wkracza na bezmięsny rynek

Kolejny test wegeburgera w McDonald’s. Najbardziej znana sieć fastfood coraz śmielej wkracza na bezmięsny rynek.

Aktualizacja: 27.09.2019 17:08 Publikacja: 27.09.2019 16:04

McDonald’s coraz śmielej wkracza na bezmięsny rynek

Foto: Fotorzepa, Sławoir Mielnik

McDonald's jest znany przede wszystkim z oferowania mięsa. Jednak ta najbardziej znana sieć oferująca szybkie, zestandaryzowane jedzenie coraz śmielej wkracza na nowe dla siebie tereny. Koncern rozpoczął właśnie testy nowego bezmięsnego burgera, tym razem w Kanadzie.

Koncern poinformował w czwartek, że przez 12 tygodni licząc od końca września w 28 lokalach sieci będzie sprzedawał burgery PLT czyli plant (roślina), lettuce (sałata) i tomato (pomidor). PLT to oczywiście nawiązanie do słynnego w USA BLT (czyli kanapek z bekonem, sałatą i pomidorem, w Polsce zwanej czasem przez językowych purystów BSP) „Mięso" w burgerach produkowane będzie przez firmę Beyond Meat, która jest konkurentem współpracującej z Burger Kingiem firmy Impossible Foods.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Przemysł spożywczy
Masło rekordowo drogie. Indeks światowych cen żywności najwyżej od kwietnia 2023 r.
Przemysł spożywczy
Święta, święta i… do kosza. Wyrzucamy 1,6 kg świątecznego jedzenia na osobę
Przemysł spożywczy
Coca-Cola wycofuje się z własnych obietnic. Nie będzie mocnego odwrotu od plastiku
Przemysł spożywczy
Carlsberg znika z Rosji. Aktywa kupuje judoka, dobry znajomy Putina
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Przemysł spożywczy
Największy na świecie dostawca produktów rolno-spożywczych zwolni 8 tys. osób
Materiał Promocyjny
Transformacja w miastach wymaga współpracy samorządu z biznesem i nauką