Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 27.09.2019 17:08 Publikacja: 27.09.2019 16:04
Foto: Fotorzepa, Sławoir Mielnik
McDonald's jest znany przede wszystkim z oferowania mięsa. Jednak ta najbardziej znana sieć oferująca szybkie, zestandaryzowane jedzenie coraz śmielej wkracza na nowe dla siebie tereny. Koncern rozpoczął właśnie testy nowego bezmięsnego burgera, tym razem w Kanadzie.
Koncern poinformował w czwartek, że przez 12 tygodni licząc od końca września w 28 lokalach sieci będzie sprzedawał burgery PLT czyli plant (roślina), lettuce (sałata) i tomato (pomidor). PLT to oczywiście nawiązanie do słynnego w USA BLT (czyli kanapek z bekonem, sałatą i pomidorem, w Polsce zwanej czasem przez językowych purystów BSP) „Mięso" w burgerach produkowane będzie przez firmę Beyond Meat, która jest konkurentem współpracującej z Burger Kingiem firmy Impossible Foods.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Prawie połowa Niemców ma nadwagę, a 11. na 100. boryka się z kryzysem otyłości. Niemieckie władze chcą to zmieni...
Gdyby nie keczup i makaron z serem, Warren Buffett miałby o jeden problem mniej. Podczas niedawnego występu w st...
W rok ceny kawy na światowych giełdach się podwoiły. Podwyżki właśnie docierają na półki sklepowe w Polsce. Kons...
Po zaledwie roku pracy na stanowisku prezesa Nestlé Laurent Freixe musi pożegnać się z firmą. Powodem jest ukryw...
Prezes i dyrektor generalny Suntory Holdings Takeshi Niinami rezygnuje po zarzutach o zakup produktów z THC – in...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas