Reklama

McDonald’s coraz śmielej wkracza na bezmięsny rynek

Kolejny test wegeburgera w McDonald’s. Najbardziej znana sieć fastfood coraz śmielej wkracza na bezmięsny rynek.

Aktualizacja: 27.09.2019 17:08 Publikacja: 27.09.2019 16:04

McDonald’s coraz śmielej wkracza na bezmięsny rynek

Foto: Fotorzepa, Sławoir Mielnik

McDonald's jest znany przede wszystkim z oferowania mięsa. Jednak ta najbardziej znana sieć oferująca szybkie, zestandaryzowane jedzenie coraz śmielej wkracza na nowe dla siebie tereny. Koncern rozpoczął właśnie testy nowego bezmięsnego burgera, tym razem w Kanadzie.

Koncern poinformował w czwartek, że przez 12 tygodni licząc od końca września w 28 lokalach sieci będzie sprzedawał burgery PLT czyli plant (roślina), lettuce (sałata) i tomato (pomidor). PLT to oczywiście nawiązanie do słynnego w USA BLT (czyli kanapek z bekonem, sałatą i pomidorem, w Polsce zwanej czasem przez językowych purystów BSP) „Mięso" w burgerach produkowane będzie przez firmę Beyond Meat, która jest konkurentem współpracującej z Burger Kingiem firmy Impossible Foods.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Przemysł spożywczy
Już nie będzie "wegańskich burgerów"? Nazwy stek i kotlet tylko dla mięsa
Przemysł spożywczy
Naukowcy wzywają, by jeść o połowę mniej mięsa. „Mamy kryzys planetarny”
Przemysł spożywczy
Wojna o piwo i „małpki” w Sejmie. Kto zyska na zakazie reklam?
Przemysł spożywczy
Wojna ustaw z alkoholem. Już dwa projekty chcą usunąć procenty ze stacji i reklam
Przemysł spożywczy
Wyścig na zakazy dla alkoholu. Ustawa Lewicy już w Sejmie, Polski 2050 w czwartek
Reklama
Reklama