Reklama
Rozwiń

McDonald’s coraz śmielej wkracza na bezmięsny rynek

Kolejny test wegeburgera w McDonald’s. Najbardziej znana sieć fastfood coraz śmielej wkracza na bezmięsny rynek.

Aktualizacja: 27.09.2019 17:08 Publikacja: 27.09.2019 16:04

McDonald’s coraz śmielej wkracza na bezmięsny rynek

Foto: Fotorzepa, Sławoir Mielnik

McDonald's jest znany przede wszystkim z oferowania mięsa. Jednak ta najbardziej znana sieć oferująca szybkie, zestandaryzowane jedzenie coraz śmielej wkracza na nowe dla siebie tereny. Koncern rozpoczął właśnie testy nowego bezmięsnego burgera, tym razem w Kanadzie.

Koncern poinformował w czwartek, że przez 12 tygodni licząc od końca września w 28 lokalach sieci będzie sprzedawał burgery PLT czyli plant (roślina), lettuce (sałata) i tomato (pomidor). PLT to oczywiście nawiązanie do słynnego w USA BLT (czyli kanapek z bekonem, sałatą i pomidorem, w Polsce zwanej czasem przez językowych purystów BSP) „Mięso" w burgerach produkowane będzie przez firmę Beyond Meat, która jest konkurentem współpracującej z Burger Kingiem firmy Impossible Foods.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Przemysł spożywczy
Drożyzna i chęć ratowania żywności pcha nas po zakupy z przeceny. „To już nie wstyd”
Przemysł spożywczy
Chiny oszczędzają głównych producentów koniaku w UE. Zwolnią ich z ceł
Przemysł spożywczy
GIS wycofał piwo znanego polskiego producenta. Butelki mogą wybuchnąć
Przemysł spożywczy
Rośnie apetyt na małą czarną. Ile wart jest rynek kawy w Polsce?
Przemysł spożywczy
Kryzys żywnościowy ogarnia Rosję. Załamanie produkcji, bankructwa przetwórni