Reklama

Rosnąca liczba miejsc serwujących latte i espresso napędza biznes kawiarniany

Rosnąca liczba miejsc serwujących latte i espresso napędza biznes kawiarniany. Boom byłby jeszcze większy, gdyby nie wysokie ceny małej czarnej.

Publikacja: 01.06.2016 19:50

Foto: 123RF

Już niemal 30 proc. Polaków pije kawę poza domem kilka razy w tygodniu – wynika z raportu Cafe Monitor 2016 firmy ARC Rynek i Opinia. Zmianie przyzwyczajeń miłośników małej czarnej sprzyja rosnąca liczba punktów.

– Oferta kawowa pojawia się w miejscach, gdzie jej do tej pory nie było: w piekarniociastkarniach czy kioskach z prasą. Bardzo wysoki odsetek badanych pije kawę na stacjach benzynowych – komentuje Katarzyna Knothe z ARC Rynek i Opinia.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
„Jestem rozczarowany”. Kania o podwyżce poręczenia za list żelazny do 20 mln zł
Przemysł spożywczy
Święta, święta i do kosza. Tak Polacy marnują jedzenie
Przemysł spożywczy
Żywność ekologiczna dostaje własną halę. Minister: przejęcie Carrefoura warte analizy
Przemysł spożywczy
List żelazny dla Henryka Kani podwójnie zaskarżony? Kania nie chce płacić 8 mln zł
Materiał Promocyjny
Jak producent okien dachowych wpisał się w polską gospodarkę
Przemysł spożywczy
Asahi ostrzega: dane 1,5 mln klientów mogły wyciec po cyberataku
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama