Reklama
Rozwiń
Reklama

McDonald's bardziej chiński

Amerykański potentat na rynku fastfoodów otrzymał pierwszą ofertę na swoją chińską sieć.

Publikacja: 23.06.2016 13:24

McDonald's bardziej chiński

Foto: Bloomberg

Spółki Sanpower oraz Beijing Tourism Group to pierwsi zainteresowani przejęciem chińskiego biznesu McDonald's. Pierwsi, ale na pewno nie ostatni.

Kiedy w marcu bieżącego roku amerykańska spółka ogłosiła, że zamierza przekazać zarządzanie chińskimi restauracjami w ręce franczyzobiorców, analitycy spekulowali spore zainteresowanie. Jest o co walczyć. W Państwie Środka działa obecnie ponad 2,2 tys. lokali, a plany ekspansji zakładają, że w najbliższym czasie liczba ta zwiększy się o kolejne 1250 placówek. Wartość całego biznesu szacowana jest na około 3 mld dol.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Reklama
Reklama