Reklama

McDonald's bardziej chiński

Amerykański potentat na rynku fastfoodów otrzymał pierwszą ofertę na swoją chińską sieć.

Publikacja: 23.06.2016 13:24

McDonald's bardziej chiński

Foto: Bloomberg

Spółki Sanpower oraz Beijing Tourism Group to pierwsi zainteresowani przejęciem chińskiego biznesu McDonald's. Pierwsi, ale na pewno nie ostatni.

Kiedy w marcu bieżącego roku amerykańska spółka ogłosiła, że zamierza przekazać zarządzanie chińskimi restauracjami w ręce franczyzobiorców, analitycy spekulowali spore zainteresowanie. Jest o co walczyć. W Państwie Środka działa obecnie ponad 2,2 tys. lokali, a plany ekspansji zakładają, że w najbliższym czasie liczba ta zwiększy się o kolejne 1250 placówek. Wartość całego biznesu szacowana jest na około 3 mld dol.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Przemysł spożywczy
Ceny kawy w USA rosną przez cła Trumpa – palarnie biją na alarm
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Przemysł spożywczy
Grupa Żywiec zamyka kolejny browar. Po Leżajsku pora na Namysłów
Przemysł spożywczy
Na bezalkoholowe trunki Polacy wydają już więcej niż na herbatę
Przemysł spożywczy
Holenderski gigant zapowiada zwolnienia. 400 osób straci pracę w Amsterdamie
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Przemysł spożywczy
Już nie będzie "wegańskich burgerów"? Nazwy stek i kotlet tylko dla mięsa
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama