Reklama

McDonald's bardziej chiński

Amerykański potentat na rynku fastfoodów otrzymał pierwszą ofertę na swoją chińską sieć.

Publikacja: 23.06.2016 13:24

McDonald's bardziej chiński

Foto: Bloomberg

Spółki Sanpower oraz Beijing Tourism Group to pierwsi zainteresowani przejęciem chińskiego biznesu McDonald's. Pierwsi, ale na pewno nie ostatni.

Kiedy w marcu bieżącego roku amerykańska spółka ogłosiła, że zamierza przekazać zarządzanie chińskimi restauracjami w ręce franczyzobiorców, analitycy spekulowali spore zainteresowanie. Jest o co walczyć. W Państwie Środka działa obecnie ponad 2,2 tys. lokali, a plany ekspansji zakładają, że w najbliższym czasie liczba ta zwiększy się o kolejne 1250 placówek. Wartość całego biznesu szacowana jest na około 3 mld dol.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Przemysł spożywczy
Współzałożyciel kultowej marki lodów Ben & Jerry’s odchodzi. Powodem konflikt o Strefę Gazy
Przemysł spożywczy
Niemcy chcą walczyć z plagą otyłości. Co może pomóc?
Przemysł spożywczy
Podział Kraft Heinz. Buffett rozczarowany
Przemysł spożywczy
Szalony wzrost cen kawy potrwa nawet dwa lata
Przemysł spożywczy
Prezes Nestlé zwolniony przez romans z pracownicą. Koncern pogrąża się w kryzysie
Reklama
Reklama