Aktualizacja: 12.01.2017 11:09 Publikacja: 12.01.2017 10:33
Foto: www.tarczynski.pl
W środę producent wyrobów wędliniarskich podpisał umowę na sprzedaż swoich produktów dla Jeronimo Martins Polska na czas nieokreślony. Firmy rozpoczęły współpracę we wrześniu 2016 roku. Szacowana wartość transakcji ma wynosić 80 mln zł w ciągu roku, spółki zastrzegają jednak, że kwota ta może ulec zmianie.
- Obecnie wartość współpracy nie jest możliwa do ustalenia w sposób ścisły, w związku z czym ww. wartość ma charakter szacunkowy i ostatecznie może różnić się od podanego wyżej szacunku – czytamy w komunikacie opublikowanym przez grupę Tarczyński.
Budapeszt zatrzymał dziś import wołowiny z Polski – dowiedziała się „Rzeczpospolita”. To retorsje za wtrzymanie...
Jan Koral, jeden z trzech braci, założycieli rodzinnego przedsiębiorstwa, zmarł w wieku 81 lat. Firma Koral to j...
Łączą się dwie rodzinne firmy produkujące słodycze – polski Colian i niemiecki Gubor Schokoladen. Szczegółów fin...
Należący do koncernu LVMH gigant alkoholowy Moët Hennessy zamierza zwolnić około 1200 pracowników w związku ze s...
Propozycja nowelizacji zasad handlu alkoholem rozczarowała wszystkich graczy na tym rynku. Ministerstwo Zdrowia...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas