Tarczyński zawarł umowę z Jeronimo Martins o wartości 80 mln zł

Grupa Tarczyński zawarła umowę z Jeronimo Martins Polska na sprzedaż produktów o szacowanej wartości 80 mln zł w skali roku - poinformowała spółka w komunikacie.

Aktualizacja: 12.01.2017 11:09 Publikacja: 12.01.2017 10:33

Tarczyński zawarł umowę z Jeronimo Martins o wartości 80 mln zł

Foto: www.tarczynski.pl

W środę producent wyrobów wędliniarskich podpisał umowę na sprzedaż swoich produktów dla Jeronimo Martins Polska na czas nieokreślony. Firmy rozpoczęły współpracę we wrześniu 2016 roku. Szacowana wartość transakcji ma wynosić 80 mln zł w ciągu roku, spółki zastrzegają jednak, że kwota ta może ulec zmianie.

- Obecnie wartość współpracy nie jest możliwa do ustalenia w sposób ścisły, w związku z czym ww. wartość ma charakter szacunkowy i ostatecznie może różnić się od podanego wyżej szacunku – czytamy w komunikacie opublikowanym przez grupę Tarczyński.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Przemysł spożywczy
Królewiec wprowadza kartki na żywność, ale nie dla wszystkich
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Przemysł spożywczy
Upadła Manufaktura Piwa Wódki i Wina. Palikot w areszcie. Czy to początek końca?
Przemysł spożywczy
Czeczen właścicielem aktywów Danone w Rosji. Jest odznaczony „Orderem Kadyrowa”
Przemysł spożywczy
Masło rekordowo drogie. Indeks światowych cen żywności najwyżej od kwietnia 2023 r.
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Przemysł spożywczy
Święta, święta i… do kosza. Wyrzucamy 1,6 kg świątecznego jedzenia na osobę