Tarczyński zawarł umowę z Jeronimo Martins o wartości 80 mln zł

Grupa Tarczyński zawarła umowę z Jeronimo Martins Polska na sprzedaż produktów o szacowanej wartości 80 mln zł w skali roku - poinformowała spółka w komunikacie.

Aktualizacja: 12.01.2017 11:09 Publikacja: 12.01.2017 10:33

Tarczyński zawarł umowę z Jeronimo Martins o wartości 80 mln zł

Foto: www.tarczynski.pl

W środę producent wyrobów wędliniarskich podpisał umowę na sprzedaż swoich produktów dla Jeronimo Martins Polska na czas nieokreślony. Firmy rozpoczęły współpracę we wrześniu 2016 roku. Szacowana wartość transakcji ma wynosić 80 mln zł w ciągu roku, spółki zastrzegają jednak, że kwota ta może ulec zmianie.

- Obecnie wartość współpracy nie jest możliwa do ustalenia w sposób ścisły, w związku z czym ww. wartość ma charakter szacunkowy i ostatecznie może różnić się od podanego wyżej szacunku – czytamy w komunikacie opublikowanym przez grupę Tarczyński.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Przemysł spożywczy
Węgry zakazały importu polskiej wołowiny i wieprzowiny. To odwet
Przemysł spożywczy
Zmarł jeden z twórców imperium lodziarskiego Koral
Przemysł spożywczy
Polskie Jeżyki i Grześki łączą siły z niemieckimi zającami
Przemysł spożywczy
Słynny producent alkoholi luksusowych zwolni ponad tysiąc pracowników
Przemysł spożywczy
Zakaz reklamy piwa? Ministerstwo nie mówi „nie”
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem