Reklama

Tarczyński zawarł umowę z Jeronimo Martins o wartości 80 mln zł

Grupa Tarczyński zawarła umowę z Jeronimo Martins Polska na sprzedaż produktów o szacowanej wartości 80 mln zł w skali roku - poinformowała spółka w komunikacie.

Aktualizacja: 12.01.2017 11:09 Publikacja: 12.01.2017 10:33

Tarczyński zawarł umowę z Jeronimo Martins o wartości 80 mln zł

Foto: www.tarczynski.pl

W środę producent wyrobów wędliniarskich podpisał umowę na sprzedaż swoich produktów dla Jeronimo Martins Polska na czas nieokreślony. Firmy rozpoczęły współpracę we wrześniu 2016 roku. Szacowana wartość transakcji ma wynosić 80 mln zł w ciągu roku, spółki zastrzegają jednak, że kwota ta może ulec zmianie.

- Obecnie wartość współpracy nie jest możliwa do ustalenia w sposób ścisły, w związku z czym ww. wartość ma charakter szacunkowy i ostatecznie może różnić się od podanego wyżej szacunku – czytamy w komunikacie opublikowanym przez grupę Tarczyński.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Przemysł spożywczy
Rosja produkuje coraz mniej wódki, ale Rosjanie piją więcej
Przemysł spożywczy
Właściciel Nutelli kupuje amerykańskiego producenta płatków śniadaniowych
Przemysł spożywczy
Drożyzna i chęć ratowania żywności pcha nas po zakupy z przeceny. „To już nie wstyd”
Przemysł spożywczy
Chiny oszczędzają głównych producentów koniaku w UE. Zwolnią ich z ceł
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Przemysł spożywczy
GIS wycofał piwo znanego polskiego producenta. Butelki mogą wybuchnąć
Reklama
Reklama