Reklama
Reklama

Skandal Tigera: Ludzie tracą pracę, napoje miejsce

Zwolnij i zapomnij kontra zostań i posprzątaj. Jak producent napojów i agencja reklamowa gaszą pożar.

Aktualizacja: 16.08.2017 06:11 Publikacja: 15.08.2017 19:42

Agencja stworzyła grafiki, zespół klienta je przyjął i trafiły na Instagrama. Zawiniły słabe procedu

Agencja stworzyła grafiki, zespół klienta je przyjął i trafiły na Instagrama. Zawiniły słabe procedury kontroli. Dziś szef Maspexu mówi: Już nie ma niszowych mediów

Foto: materiały prasowe

Dwóch pracowników agencji reklamowej J. Walter Thompson Group Poland natychmiast straciło pracę, gdy tylko rozpętał się kryzys po publikacji na Instagramie kontrowersyjnej reklamy napoju energetycznego Tiger, nawiązującej do rocznicy Powstania Warszawskiego. U ich klienta wypowiedzenia nie dostał nikt.

Ryzykowny rys buntu

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Przemysł spożywczy
Rosja produkuje coraz mniej wódki, ale Rosjanie piją więcej
Przemysł spożywczy
Właściciel Nutelli kupuje amerykańskiego producenta płatków śniadaniowych
Przemysł spożywczy
Drożyzna i chęć ratowania żywności pcha nas po zakupy z przeceny. „To już nie wstyd”
Przemysł spożywczy
Chiny oszczędzają głównych producentów koniaku w UE. Zwolnią ich z ceł
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Przemysł spożywczy
GIS wycofał piwo znanego polskiego producenta. Butelki mogą wybuchnąć
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama