#RZECZoBIZNESIE: Marek Skrętny: Piwna rewolucja zaczyna odgrywać dużą rolę

Małe browary skutecznie podgryzają większych, jednak nadal blisko 80 proc. rynku jest w rękach największych graczy – mówi Marek Skrętny, dyrektor marketingu browaru Amber, gość programu Pawła Rożyńskiego.

Aktualizacja: 07.11.2017 12:25 Publikacja: 07.11.2017 12:22

#RZECZoBIZNESIE: Marek Skrętny: Piwna rewolucja zaczyna odgrywać dużą rolę

Foto: tv.rp.pl

Gość przypomniał, że podmioty warzące mniejsze ilości piwa są już objęte ulgą akcyzową. - Kolejna obniżka o której mówi Morawiecki objęłaby szerszą grupę browarów. Pozwoliłoby to jeszcze bardziej urealnić kosztowo to, co małe browary oferują rynkowi piwa - tłumaczył Skrętny.

Przyznał, że rynek piwa w Polsce jest wolumenowo w miarę ustabilizowany. - Najlepiej rokują w tej chwili mali producenci, którzy oferują piwa niszowe. Zjawisko piwnej rewolucji zaczyna odgrywać dużą rolę, również pod względem wolumenu – ocenił.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Przemysł spożywczy
Kryzys żywnościowy ogarnia Rosję. Załamanie produkcji, bankructwa przetwórni
Przemysł spożywczy
Młodzi Polacy nie wylewają za kołnierz
Przemysł spożywczy
Unilever daje długie gwarancje zatrudnienia załodze. To ewenement
Przemysł spożywczy
Starbucks zakazuje pisania imion kandydatów na prezydenta na kubkach. „Zbyt polityczne”
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Przemysł spożywczy
Węgry nagle zniosły embargo na mięso z Polski i innych krajów. Sukces negocjacji