Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 28.05.2018 16:01 Publikacja: 28.05.2018 16:01
Śnieżka SA od lat realizuje lokalne i ogólnopolskie projekty społeczne kierowane głównie do dzieci i młodzieży (oraz ich rodziców i nauczycieli). Właśnie wystartował kolejny program – „Koloratorium”, który ma wzbudzić wśród dzieci zainteresowanie chemią, a szkołom daje szansę na atrakcyjne nagrody.
– Uwielbiamy łączyć wiedzę i pasję. Właśnie z tego duetu zrodził się w naszej firmie pomysł na „Koloratorium”. Chcieliśmy zainspirować najmłodszych chemią, a że na co dzień produkujemy farby, nie mogło przy tym zabraknąć kolorowej oprawy. Takie jest właśnie „Koloratorium” to projekt ze sporą dawką wiedzy, barwny w swoim przekazie – mówi Aleksandra Małozięć manager ds. komunikacji korporacyjnej w Śnieżka SA.
W czerwcu niektórzy rodzice mogą otrzymać 800 plus nieco wcześniej niż wynika z harmonogramu. Jest też grupa, do...
Sąd Okręgowy w Gdańsku uzasadnił kwietniowy wyrok ws. zawodowego kierowcy, który nie ustąpił pieszym pierwszeńst...
To sąd decyduje, czy biegły ma złożyć opinię ustnie na rozprawie, czy pisemnie. Może też zażądać ustnego lub pis...
Przy spodziewanej rekonstrukcji rządu premier co do zasady nie musi obawiać się weta prezydenta. Wyjątkiem może...
Z całą pewnością płaca minimalna nie wzrośnie o mniej niż prognozowana inflacja, czyli to jest około 3 proc. - p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas