Aktualizacja: 29.05.2015 06:53 Publikacja: 28.05.2015 00:01
Foto: Fotorzepa
Narodowy Fundusz Zdrowia nie weryfikuje informacji jakie przesyłają mu placówki medyczne o czasie oczekiwania na poszczególne usługi medyczne. Fundusz nie zapewnia także wsparcia informatycznego lecznicom przy prowadzeniu rejestrów kolejkowych. Z takimi spostrzeżeniami wystąpi rzecznik prawa pacjenta do prezesa NFZ.
Zdaniem Krystyny Barbary Kozłowskiej przez takie słabości centralnego rejestru kolejek nie jest on pomocny dla pacjenta. Bo cóż z tego skoro w rejestrze czyta on, że np. miesiąc w danym szpitalu trzeba czekać na operację laryngologiczną skoro dzwoniąc do placówki okazuje się, iż jest to trzy miesiące.
Krajowa Rada Sądownictwa upoważniła swoją przewodniczącą do złożenia zawiadomienia o możliwości popełnienia prze...
Trybunał Konstytucyjny orzekł w czwartek, że przepisy rozporządzenia ministra edukacji, na mocy których ocena z...
Każdy, kto wsiądzie za kierownicę bez posiadania odpowiednich uprawnień, musi liczyć się z surowymi konsekwencji...
Izba Adwokacka w Warszawie podczas sobotniego zgromadzenia przyjęła uchwałę wzywającą ministra sprawiedliwości d...
Za wyborcami i kandydatami pierwsza tura wyborów prezydenckich. Druga tura odbędzie się 1 czerwca 2025 r. Czy wy...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas