Reklama
Rozwiń
Reklama

Firma szuka ambasadora

Przybywa pracodawców, którzy promują się na uczelniach z pomocą studentów pełniących funkcję ich oficjalnych przedstawicieli.

Publikacja: 07.07.2015 22:00

Patryk Matuszewski, ambasador jednej z firm doradczych w nagrodę dostał skuter Vespa

Patryk Matuszewski, ambasador jednej z firm doradczych w nagrodę dostał skuter Vespa

Foto: Archiwum

Opinia znajomych lub osób z naszego środowiska działa na nas skuteczniej niż nawet najlepsza reklama – tę zasadę dobrze znaną z psychologii społecznej od lat stosują specjaliści od marketingu. Również ci, którzy specjalizują się w budowaniu dobrego wizerunku pracodawcy, czyli Employer Brandingu (EB) na uczelniach.

Tam od kilku lat rośnie popularność programów ambasadorskich, w których to studenci przejmują rolę promotorów firm. Marcin Poznań, rzecznik Szkoły Głównej Handlowej, twierdzi, że swoich ambasadorów wśród studentów ma większość firm partnerskich SGH, która współpracuje obecnie z ok. 30 firmami. Podobnie jest na innych renomowanych uczelniach.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Praca
Regulacyjny kij pomoże zwiększyć udział kobiet we władzach firm
Praca
Amerykańskie Zetki mniej wierzą w siłę dyplomu i obawiają się AI
Praca
Szefowie zachodnich firm stawiają na inwestycje w AI
Praca
AI zmienia już pracę specjalistów i menedżerów
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Praca
Samotność niszczy gospodarkę po cichu. Pracownicy dotknięci poczuciem izolacji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama