Reklama

Studenci i specjaliści w biznesowej grze

Do 25 października mogą się zgłaszać firmowe zespoły chętne do udziału w polskiej edycji Global Management Challenge, największej w świecie gry biznesowej.

Publikacja: 20.10.2015 22:00

Studenci i specjaliści w biznesowej grze

Foto: 123RF

Możliwość wcielenia się w menedżera zarządzającego wirtualną firmą oraz praktyczny sprawdzian umiejętności i wiedzy m.in. z obszaru analizy finansowej, planowania strategicznego – to wszystko zapewnia udział w konkursie GMC, który w tym roku będzie miał już swoją 16. polską edycję, pod patronatem medialnym „Rzeczpospolitej".

Konkurs będący zaawansowaną symulacją biznesową jest jedną z niewielu okazji, gdy zespoły studentów rywalizują z drużynami profesjonalistów – pracowników firm, w tym czołowych polskich i międzynarodowych spółek (swój udział zgłosiły już m.in. KGHM, Tauron, PGE, Liberty, Saint-Gobain i Grupa Żywiec).

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia. Treści, którym możesz zaufać.
Reklama
Praca
AI zmienia już pracę specjalistów i menedżerów
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Praca
Samotność niszczy gospodarkę po cichu. Pracownicy dotknięci poczuciem izolacji
Praca
Zbyt rzadko czujemy się w pracy doceniani, zbyt często dyskryminowani
Praca
Wyższe normy etyczne firm nie zawsze chronią pracowników
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Praca
Menedżerowie przeceniają zaangażowanie pracowników
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama