Biedronka zachęca Ukraińców do pracy spotami na YouTubie

Największa polska sieć handlowa zaczęła kampanię wizerunkową skierowaną do pracowników z Ukrainy. Ofert jednak dla nich za wielu nie ma.

Aktualizacja: 25.06.2019 13:00 Publikacja: 25.06.2019 12:49

Biedronka zachęca Ukraińców do pracy spotami na YouTubie

Foto: YouTube / SklepyBiedronka

Już od lutego Biedronka ma infolinię rekrutacyjną nie tylko w polskiej, ale także ukraińskiej wersji językowej. Również strona internetowa, przez którą Jeronimo Martins Polska szuka pracowników do swoich sklepów ma ukraińską wersję językową. 

Biedronka nie poprzestała na tym i rozpoczęła kampanię wizerunkową skierowaną do ukraińskich pracowników. Na Youtubie można obejrzeć skierowane do Ukraińców spoty, w których pracownicy z Ukrainy zachęcają swoich rodaków do pracy w sklepach i magazynach Biedronki. Podkreślają w nich zalety pracy dla Jeronimo Martins – zarówno te, które powinny być oczywiste, jak terminowa wypłata, jak i te mniej oczywiste, jak pomoc w uzyskaniu karty stałego pobytu, pomoc przy początkowych szkoleniach i bonusy świąteczne. 

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Poszukiwanie pracy
Na rynek pracy ruszyła jesienna fala młodych kandydatów
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Materiał Partnera
SHEIN Rozwija Centrum Technologiczne w Europie: Trwa rekrutacja polskich ekspertów IT
Poszukiwanie pracy
Rekrutacja coraz dłuższa i bardziej frustrująca dla kandydata
Poszukiwanie pracy
Przybyło ofert pracy. Kogo najbardziej szukają firmy?
Materiał Promocyjny
Świąteczne prezenty, które doceniają pracowników – i które pracownicy docenią
Poszukiwanie pracy
Płaca w IT jest prawie dwa i pół razy wyższa niż w firmach odzieżowych