Nowy gracz na rynku HR w Polsce

Chcemy w ciągu najbliższych trzech–pięciu lat stać się liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz usług kontraktingu, zwłaszcza w IT – wyjaśnia Michał Młynarczyk, który po latach (od 2007 r.) zarządzania firmą rekrutacyjną Hays Poland został współwłaścicielem, a od 1 listopada będzie również prezesem nowej spółki Devonshire Investment Group.

Aktualizacja: 16.10.2016 23:02 Publikacja: 16.10.2016 22:51

Foto: 123RF

Mimo anglojęzycznej nazwy DIG jest polską firmą, która stawia sobie ambitny cel konsolidacji rozdrobnionego na razie rynku rekrutacji specjalistów i menedżerów w regionie.

Nowy gracz w branży HR to wehikuł inwestycyjny utworzony ze środków trzech partnerów. Wśród nich jest jeden z funduszy należących do Opoka TFI, AdNext Group – spółka specjalizująca się w marketingu internetowym – oraz Michał Młynarczyk, który jest głównym udziałowcem DIG.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Poszukiwanie pracy
Fala zwolnień pogorszyła nastroje pracowników
Poszukiwanie pracy
Więcej firm chce zatrudniać niż zwalniać
Poszukiwanie pracy
Startuje Program Kariera - szansa na elitarne płatne praktyki
Poszukiwanie pracy
Nie wystarczy znaleźć i zrekrutować dobrego kandydata
Poszukiwanie pracy
Co drugi specjalista czeka na okazję do zmiany pracodawcy w 2025 r.
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem