Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 28.02.2019 08:10 Publikacja: 28.02.2019 08:10
Foto: Adobe Stock
Ministerstwo Finansów przedstawiło dane o funkcjonowaniu infolinii KIS w odpowiedzi na interpelację nr 28 833. Według posłanki Anny Nemś (PO–KO) dzwoniący na infolinię słyszą często, że są 50. osobą oczekującą w kolejce. Niejednokrotnie ponoszą koszty połączenia bez uzyskania żadnej porady.
Według MF zwiększone zapotrzebowanie na informację wynika m.in. ze zmian w przepisach oraz wdrożenia usługi Twój e-PIT – od 15 lutego skarbówka udostępniła podatnikom wypełnione zeznania.
Każdy sprawdzi wysokość przyszłej emerytury przez internet. Budżet państwa nie poniesienie z tego tytułu żadnych...
Od 1 lipca zaczną obowiązywać nowe, ostrzejsze wymogi na egzaminie na prawo jazdy. Za rozporządzeniem w tej spra...
Oględziny kart do głosowania w kolejnych dwóch komisjach, dokonane przez Sąd Najwyższy, doprowadziły do wykrycia...
Uniwersytet Warszawski przed Uniwersytetem Jagiellońskim i Politechniką Warszawską - tak wygląda czołówka Rankin...
Za nami gala 23. edycji rankingu kancelarii prawniczych. Na podium stanęły największe i najlepsze zespoły adwoka...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas