Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 30.07.2020 17:58 Publikacja: 31.07.2020 10:00
Foto: Rzeczpospolita, Mirosław Owczarek
Organizacja Sleeping Giants, która od listopada 2016 roku prowadzi akcję na rzecz wycofywania reklam z mediów uznawanych przez nią za skrajnie prawicowe, 17 czerwca na Twitterze wezwała wszystkie firmy do wycofania reklam z Facebooka w ramach akcji #StopHateForProfit (dosł. skończmy z zyskami z nienawiści). W jej ślady poszły inne organizacje zaangażowane w akcję – m.in. walcząca z antysemityzmem Liga Przeciw Zniesławieniu (ADL), Krajowe Stowarzyszenie na rzecz Popierania Ludności Kolorowej (NAACP), Common Sense Media, Color of Change, Mozilla, Free Press oraz reprezentujące Latynosów organizacje LULAC i NHMC.
W najnowszym odcinku podcastu „Posłuchaj Plus Minus” z Arturem Bartkiewiczem, szefem wydawców strony głównej rp....
Gwiazdor światowego kina pokazał na gościnnych występach w Polsce swoją klasę w pełnym perwersji dramacie Koltèsa.
„Fenicki układ” Wesa Andersona nie ma nam nic do zaoferowania, ale przyznaje się do tego w eleganckim stylu.
Japońszczyzna jest w powieści Marty Sobieckiej podana ze smakiem, a nie jak mierny ramen. Więcej wątpliwości moż...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
„Project Warlock II” to gra dla tych, którzy strzelać uczyli się w latach 90.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas