Reklama

Facebook w ogniu politycznej krytyki. O czym nie powinieneś czytać w internecie

– Radykalna lewica ma pełną kontrolę nad Facebookiem, Instagramem, Twitterem i Google'em – grzmi prezydent Donald Trump. W tym samym czasie liberalne organizacje wzywają do bojkotowania Facebooka, bo ten ma być zbyt uległy Trumpowi i skrajnej prawicy. Media społecznościowe znalazły się w samym centrum politycznej bitwy o rząd dusz.

Publikacja: 31.07.2020 10:00

Facebook w ogniu politycznej krytyki. O czym nie powinieneś czytać w internecie

Foto: Rzeczpospolita, Mirosław Owczarek

Organizacja Sleeping Giants, która od listopada 2016 roku prowadzi akcję na rzecz wycofywania reklam z mediów uznawanych przez nią za skrajnie prawicowe, 17 czerwca na Twitterze wezwała wszystkie firmy do wycofania reklam z Facebooka w ramach akcji #StopHateForProfit (dosł. skończmy z zyskami z nienawiści). W jej ślady poszły inne organizacje zaangażowane w akcję – m.in. walcząca z antysemityzmem Liga Przeciw Zniesławieniu (ADL), Krajowe Stowarzyszenie na rzecz Popierania Ludności Kolorowej (NAACP), Common Sense Media, Color of Change, Mozilla, Free Press oraz reprezentujące Latynosów organizacje LULAC i NHMC.

Pozostało jeszcze 97% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Plus Minus
Kino, które smakuje. Jak jedzenie na ekranie karmi zmysły i wyobraźnię
Plus Minus
Paul Cézanne w Prowansji: śladami mistrza nowoczesnego malarstwa
Plus Minus
„Piątka dla zwierząt” – ustawa, która wstrząsnęła PiS i wciąż dzieli polityków
Plus Minus
Syn Lwa Pandższiru: Talibowie to brutalna mniejszość
Plus Minus
Tomasz P. Terlikowski: Realizm Leona XIV
Reklama
Reklama