„Bez lukru”: Misja ciastko

Moda na filmowe biografie znanych marek trwa w najlepsze. „Bez lukru” to kolejna z nich.

Publikacja: 31.05.2024 17:00

„Bez lukru”: Misja ciastko

Foto: materiały prasowe

Tylko w 2023 r. kino pokazało genezy smartfonów („BlackBerry” Matta Johnsona), butów sportowych („Air” Bena Afflecka), gry wideo („Tetris” Jona S. Bairda), a nawet chrupek, które ukochali Amerykanie meksykańskiego pochodzenia („Flamin’ Hot: Smak sukcesu” Evy Longorii). Teraz przyszedł czas na popularne w USA Pop-Tarts, prostokątne tosty wypiekane przez Kellogg’s. Ich początki przybliża – przynajmniej w teorii, bo to bardzo luźno potraktowana historia – komik Jerry Seinfeld w swym debiucie reżyserskim „Bez lukru”.

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl.

Wybierz ofertę dla Ciebie.

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj artykuły z Rzeczpospolitej i wydanie magazynowe Plus Minus.

Subskrybuj Zaloguj się
29,90 zł miesięcznie
Tylko 19,90 zł miesięcznie
Plus Minus
Właściwie dlaczego nie przyjść w bluzie do biura
Plus Minus
Ech, nie mam dziś wibracji na pracę
Plus Minus
Tomasz Terlikowski: Rasizm nie jest chrześcijański
Plus Minus
Tygrysie wdowy
Akcje Specjalne
Firmy chcą działać w sposób zrównoważony
Plus Minus
Prof. Zdzisław Krasnodębski: Najważniejsza część polityki europejskiej toczy się za kotarą
Materiał Promocyjny
Sztuczna inteligencja może być wykorzystywana w każdej branży