„CLUB2020”: Rozrywkowe refleksje

Wytwórnia 2020, śladem innych rodzimych wydawnictw hip-hopowych, postawiła na pracę zespołową. Album „CLUB2020” definiuje najnowsze trendy w rapie.

Publikacja: 31.03.2023 17:00

„CLUB2020”, wielu artystów, dystr. Universal Music Polska

„CLUB2020”, wielu artystów, dystr. Universal Music Polska

Foto: mat.pras.

Niejednokrotnie fani polskiego hip-hopu otrzymywali albumy stworzone wspólnymi siłami artystów z danej wytwórni. Lata temu Alkopoligamia wysłała odbiorcom pocztówkę ze słonecznych Mazur w postaci „Molzy”, a niedawno SBM Label wydał „Hotel Maffija”. Ten drugi projekt okazał się hitem. Sequel sprzedał się w nakładzie 150 tys. egzemplarzy, za co Związek Producentów Audio Video przyznał autorom Diamentową Płytę – najwyższe sprzedażowe wyróżnienie w Polsce. Nic więc dziwnego, że teraz kolejna grupa artystów postanowiła powalczyć o swój kawałek tortu.

Pozostało 84% artykułu

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Plus Minus
Czemu polscy trenerzy nie pracują na Zachodzie? "Marka w Europie nie istnieje"
Plus Minus
Wojna, która nie ma wybuchnąć
Plus Minus
Ludzie listy piszą (do władzy)
Plus Minus
"Last Call Mixtape": W pułapce algorytmu
Plus Minus
„Lękowi. Osobiste historie zaburzeń”: Mięśnie wiecznie napięte