Jaki, Mentzen, Nowicka o TikToku. W poszukiwaniu wyborców spoza swojej bańki

Na TikToku, w rytm 30-sekundowych filmików, polscy politycy próbują dotrzeć do nowych wyborców. O tym, czy ta wyprawa w nieznane się opłaca, przekonają się jednak najwcześniej jesienią.

Publikacja: 10.03.2023 17:00

Jarosław Kaczyński jesienią 2020 r. namawiał na TikToku do poparcia tzw. piątki dla zwierząt. Teraz

Jarosław Kaczyński jesienią 2020 r. namawiał na TikToku do poparcia tzw. piątki dla zwierząt. Teraz partia przymierza się do wykorzystania tej platformy na większą skalę w kampanii wyborczej, choć założenia osobnego konta samego prezesa nie należy się ponoć spodziewać

Foto: Łukasz Dejnarowicz/Forum

Dzisiaj powiem wam, jak pozbyłem się wszystkich problemów” – mówi Sławomir Mentzen. Lider konserwatywno-liberalnego, eurosceptycznego ugrupowania Nowa Nadzieja siedzi przed telewizorem, na którym widać włączoną grę piłkarską. Zamiast eleganckiego stroju – bluza z kapturem, chociaż większość klipów Mentzen nagrywa w garniturze i białej koszuli.

Polityk pewnym siebie głosem kontynuuje: „Kolegom z partii mówię, że nie mam czasu na politykę, bo zajmuje się firmą. W kancelarii mówię, że na nie mam czasu na firmę, bo zajmuję się polityką. W domu mówię, że nie mam na nic czasu, bo zajmuję się i firmą, i polityką. A tak naprawdę cały czas gram w FIFĘ. I tak trzeba żyć”.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Plus Minus
Posłuchaj „Plus Minus”: Kiedyś to byli prezydenci
Plus Minus
„Historia miłosna”: Konserwatysta na lekcjach empatii
Plus Minus
„Polska na prochach”: Siatki pełne recept i leków
Plus Minus
„Ale wtopa”: Test na przyjaźnie
Plus Minus
„Thunderbolts*”: Antybohaterowie z przypadku
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem