Reklama

Jaki, Mentzen, Nowicka o TikToku. W poszukiwaniu wyborców spoza swojej bańki

Na TikToku, w rytm 30-sekundowych filmików, polscy politycy próbują dotrzeć do nowych wyborców. O tym, czy ta wyprawa w nieznane się opłaca, przekonają się jednak najwcześniej jesienią.

Publikacja: 10.03.2023 17:00

Jarosław Kaczyński jesienią 2020 r. namawiał na TikToku do poparcia tzw. piątki dla zwierząt. Teraz

Jarosław Kaczyński jesienią 2020 r. namawiał na TikToku do poparcia tzw. piątki dla zwierząt. Teraz partia przymierza się do wykorzystania tej platformy na większą skalę w kampanii wyborczej, choć założenia osobnego konta samego prezesa nie należy się ponoć spodziewać

Foto: Łukasz Dejnarowicz/Forum

Dzisiaj powiem wam, jak pozbyłem się wszystkich problemów” – mówi Sławomir Mentzen. Lider konserwatywno-liberalnego, eurosceptycznego ugrupowania Nowa Nadzieja siedzi przed telewizorem, na którym widać włączoną grę piłkarską. Zamiast eleganckiego stroju – bluza z kapturem, chociaż większość klipów Mentzen nagrywa w garniturze i białej koszuli.

Polityk pewnym siebie głosem kontynuuje: „Kolegom z partii mówię, że nie mam czasu na politykę, bo zajmuje się firmą. W kancelarii mówię, że na nie mam czasu na firmę, bo zajmuję się polityką. W domu mówię, że nie mam na nic czasu, bo zajmuję się i firmą, i polityką. A tak naprawdę cały czas gram w FIFĘ. I tak trzeba żyć”.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Plus Minus
„Bałtyk”: Czy warto było
Materiał Promocyjny
Sieci kampusowe – łączność skrojona dla firm
Plus Minus
„Lucky Jack”: Trzy cytryny, cztery wiśnie
Plus Minus
„Lekarz w Himalajach”: Góry i medycyna
Plus Minus
„Obcy: Ziemia”: Satyra na kulturę start-upów
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Plus Minus
Gość „Plusa Minusa” poleca. Jacek Kopciński: Proza wożona pod siodłem
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama